Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkojen ekat päivät ja pakko olla töissä.

Vierailija
19.06.2017 |

Aamulla vatsa oli ihan sekaisin a nyt alavatsaa pakottaa. Menkat aina runsaat. Olen vielä aspa työssäkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa, mutta eivät pelkät runsaat kuukautiset ole syy jäädä kotiin. Silloinhan olisit joka kuukausi pari päivää kotona saikuttamassa: 24 päivää vuodessa saikulla kuukautisten vuoksi! 

Vierailija
2/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeet ja tarpeeksi imukykyiset siteet. Sitten vaan käyt mahdollisimman usein siteen vaihtamassa. Jos pelkkä Burana ei auta, käy jatkoa ajatellen lääkärin juttusilla ja pyydä vahvempia särkylääkkeitä.

Vierailija
4/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans! Ripulia, päänsärkyä, järkyttävän kovia kouristuskipuja ja paha olo syömästäni särkylääkemäärästä. Lisäksi mulle nousee aina pieni lämpö, joka tekee viluiseksi ja uupuneeksi. Helpot menkat olis parasta ikinä.

Vierailija
5/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa mulle työsi jos ei kerran nappaa.

Vierailija
6/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle heti kuin mahdollista. Minulla auttoi hormonikierukka.  Kuukautisten väli piteni ja niukkaa vuotoa tuli vain parin päivän ajan kerrallan. 

Vierailija
7/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kurjaa, mutta eivät pelkät runsaat kuukautiset ole syy jäädä kotiin. Silloinhan olisit joka kuukausi pari päivää kotona saikuttamassa: 24 päivää vuodessa saikulla kuukautisten vuoksi! 

Itse olin 50 päivää vuodesta poissa pelistä. Esim. oksensin aina monta monta kertaa. Se oli kyl hirveää aikaa. Hormoonikierukkaa suosittelen minäkin kokeilemaan.

Vierailija
8/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks hyvä syy palkata vain miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä