Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän perheen juhannus OFFICIAL

Vierailija
19.06.2017 |

Nyt se alkoi, juhannusta edeltävä viikko nimittäin! Jotta jokaisen sossuämmän ei tarvitsisi avata uutta ketjua aiheesta niin tänne voi kerätä valitukset. Voitte valittaa sydämenne kyllyydestä kuinka tänäkään vuonna ei ole varaa grillata makkarapakettia omalla/taloyhttiön/kunnan tai kaupungin grillillä, ei ole varaa mennä haistelemaan tunnelmaa paikalliseen juhannustapahtumaan tai kokon sytytykseen eikä ole varaa kuunnella juhannusradiota. Juhannus on aivan pilalla kun ei tänäkään vuonna päästy loisimaan sukulaisten tai tuttavien mökille, jossa olisi odottanut ilmaiset tirisevät grilliherkut ja pitopöydät, muiden kustantamat viinakset ja lapsille viihdykettä järvestä, laiturista, uimapatjoista ja jättitrampasta. Kyllä se on niin väärin köyhää kohtaan, muiden vika tämäkin.

Lupa on nyös valittaa YKSINÄISESTÄ juhannuksesta. Kukaan ei taaskaan kutsunut juuri sinua mökilleen tai juhannuksen viettoon, ja nyt onkin hyvä hetki vollottaa sohvannurkassa marttyyrikruunu päässä että miksi sinunkaltaisesi möllinaaman seura ei kenellekään kelpaa.

Olkaa hyvät.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä niin paljon.

Vierailija
2/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsi menee serkkunsa perheen luokse. Nuorempi kanssa isovanhemmille. Itse olen töissä.

Normijussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksoit kirjoittaa noin pitkän ja mukahienon aloituksen? Koetko olevasi oikein kirjoittelija?

Vierailija
4/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi valittaa, kun juhannuksen juhlinta ahdistaa? Se kesäyön kaamea kelmeys, kylmyys, hyttyset ja hukkuneet humalaiset. Se, kun pitää löytää seitsemän eri kukkaa ja katsoa kaivoon nähdäkseen tulevan miehensä kun kaikkein mieluimmin näkisi siellä tän nykyisen.

Vierailija
5/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako valittaa siitä mökkijuhannuksesta johon kuuluu ne grillaukset, saunat, jättitrampat ym.? Mieluummin olisin kaupungissa ja yksin.

Vierailija
6/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jaksoit kirjoittaa noin pitkän ja mukahienon aloituksen? Koetko olevasi oikein kirjoittelija?

Täh? Tiedätkö missä olet? Tämä on palsta jonne kirjoitellaan asioita.

Vierailija
7/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se alkoi, juhannusta edeltävä viikko nimittäin! Jotta jokaisen sossuämmän ei tarvitsisi avata uutta ketjua aiheesta niin tänne voi kerätä valitukset. Voitte valittaa sydämenne kyllyydestä kuinka tänäkään vuonna ei ole varaa grillata makkarapakettia omalla/taloyhttiön/kunnan tai kaupungin grillillä, ei ole varaa mennä haistelemaan tunnelmaa paikalliseen juhannustapahtumaan tai kokon sytytykseen eikä ole varaa kuunnella juhannusradiota. Juhannus on aivan pilalla kun ei tänäkään vuonna päästy loisimaan sukulaisten tai tuttavien mökille, jossa olisi odottanut ilmaiset tirisevät grilliherkut ja pitopöydät, muiden kustantamat viinakset ja lapsille viihdykettä järvestä, laiturista, uimapatjoista ja jättitrampasta. Kyllä se on niin väärin köyhää kohtaan, muiden vika tämäkin.

Lupa on nyös valittaa YKSINÄISESTÄ juhannuksesta. Kukaan ei taaskaan kutsunut juuri sinua mökilleen tai juhannuksen viettoon, ja nyt onkin hyvä hetki vollottaa sohvannurkassa marttyyrikruunu päässä että miksi sinunkaltaisesi möllinaaman seura ei kenellekään kelpaa.

Olkaa hyvät.

Eli siis köyhä perhe = yksinäinen lapseton. Puhut noista nimittäin kun olisivat lähes sama asia. Ei mulla muuta, en kuulu kumpaankaan ryhmään.

Vierailija
8/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hyvät.

Eli siis köyhä perhe = yksinäinen lapseton. Puhut noista nimittäin kun olisivat lähes sama asia. Ei mulla muuta, en kuulu kumpaankaan ryhmään.

Ei vaan palstan kaksi jatkuvasti toistuvaa aihetta on joko köyhien perheiden tai yksinäisten juhlapyhäahdistus.

Vierailija
9/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlasta juhlaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hyvät.

Ei vaan palstan kaksi jatkuvasti toistuvaa aihetta on joko köyhien perheiden tai yksinäisten juhlapyhäahdistus.

No harvemmin kai valitettavaa jos niin varakas ettei tiedä mitä luksusta tekisi juhannuksena. Tai keiden ystävien seurassa juhannuksen viettäisi. Mulle ihan sama kuinka monta aloitusta tulisi, ne voi ohittaa, ei tarvi avata.

Vierailija
10/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako valittaa siitä mökkijuhannuksesta johon kuuluu ne grillaukset, saunat, jättitrampat ym.? Mieluummin olisin kaupungissa ja yksin.

No mikä estää olemast yksin tai kuka pakottaa mökkijuhannukseen?

Minä ja mies ollaan töissä ja lapset päiväkodissa, että se siitä juhannuksesta.

Vierailija
11/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ei voi sanoa tästä sinun kirjoittamastasi romaanista. :D

t. ei ap

Vierailija
12/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ikinä lähtis mihinkään mökille juhannusta viettämään.

Vierailija
13/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juhannukseksi on luvattu niin paskaa säätä ettei kenelläkään ole ongelmaa, kylmä ja sateinen juhannus, voidaan mököttää sisätiloissa. Juhannus on siis osittain peruttu.

Vierailija
14/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän oli tarkoitus mennä telttailemaan juhannukseksi Pihlasaareen, mutta koiria ei saa tuoda lautalle (saareen kyllä saisi) ja meillä ei ole venettä Helsingin päässä niin "joudutaan" lähtemään maalle viettelemään perinteisempää jussia grillaamisen ja saunomisen merkeissä. Ajateltiin miehen kanssa, että otetaan alkoholin suhteen vähän rennommin, mutta saas nähdä, onnaako. Luultavasti ei, mutta ei se mitään. Pari hyvää ystävää lähdössä mukaan.

Minulle juhannus ei sinänsä oikein edes merkkaa mitään, mutta olen sairaslomalla niin voin enivei nauttia ihmisten seurasta. Ja kunnon lihaa grilliin, ei mitään jauhonakkeja, vihaan makkaraa nykyään. :D Ja herkkusieniä ja jotain rehujakin voisi. Ainakin kunnon salaatti, njam.

Sori, en keksi mitään valittamista jussistani, vaikka tämmöinen lapseton Kelan tuella elelevä masennuspotilas tällä hetkellä olenkin.

Vierailija
15/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä yksin tämäkin juhannus. Ihmisiä oon kyselly mökille, mutta joko eivät pääse tai "täytyy kattoo". Tosi rasittavaa. Varmaan siitä, että mun mökki ei ole ihan järven rannalla, vaikka onkin vain tunnin ajomatkan päässä stadista ja löytyy sisävessa ja kunnon puusauna

Vierailija
16/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Juhannus pilalla kun anoppi änkeää raajarikkona kylään passattavaksi. Ei voi mökilleen mennä kun on jalka paketissa niin tuppautuu sitten meille. Mäkätyksen määrä on uskomaton ihan normiolosuhteissakin, joten vituttaa jo valmiiksi ajatella mitä se on kun rouva istuu jalka paketissa ja omasta mielestään ei pysty mihinkään. Väärät tarjottavat, lapsilla liikaa leluja, liikaa vaatetta, vääränlaisia vaatteita, eikö ole itse tehtyä leipää ja silliä, eikö yhtään ajatella perinteitä kun ei häntä lähdetty mökille passaamaan...

Vierailija
17/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
18/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joka itsensä ylentää, se lopulta alennetaan. Kuulostat aika kusipäältä. Ehkä se elämä suakin vielä opettaa.

Vierailija
19/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en toivo mitään muuta kuin että paistaisi aurinko ja olisi lämmintä. Makkarat saa kaupasta ja kuhan kokkoa pääsee kattoo nii se riittää! Alkoholi en juo joten en pääse hukkuu eikä kukaa muukaa!

Ps. Nii ja miehellä pitäis olla vapaata sillo!

Vierailija
20/20 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Varsinkaan, kun lapsilisät maksetaan ennen ;) Ei oo varaa mihinkään. Baariin pitäs päästä, taksilla kun limusiiniin ei oo varaa, lastenhoitajakin pitäs maksaa, ei oo rahaa vuokrata viikoks mökkiä eikä öö niihin euron grillimakkaroihin. X) Juhannuksena voi tehdä kaikkea ihanaa ihan ilmaiseksi😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi