Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virolahti kuinka pahasti uskonnollista aluetta?

Vierailija
18.06.2017 |

Katsoin keskusteluita mitä liittyi siihen uutiseen koululuokasta, josta vanhemmat otti lapsensa pois opettajan uskonnollisuuden vuoksi. Kuinka pahasti Virolahti on uskonnollista vai onko kyseessä pikkupaikkakunnan tavallinen tauti eli kaikki on toistensa sukulaisia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi pahaa aluetta! Täys hihhulointia polvirukouksineen ja telttoja ympäriinsä eikä keskikaljaa saa myydä. Televisio on kielletty useimmilla, mutta tiedän että katsovat salaa ainakin Salkkareita ja Uutta päivää sekä julkeimmat kaikkea missä näkyy paljasta pintaa. Alaston treffit - ohjelma oli kovassa huudossa, sen katsomista rukoiltiin yhdessä anteeksi temppelissä!

😜😜😜

Totta puhuen - ei tietääkseni erityisemmän uskonnollista, ei lähellekään mitään lestadiolaismeininkiä. En kylläkään asu siellä, mutta aikoinani ollut paljonkin seudulla.

Siitä koulujupakasta mulla ei tietoa. Sori leikinlasku.

Vierailija
2/2 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mielestä ole erityisen uskonnollista. Pikemminkin jotkut harvat harrastavat jotain tekohurskastelua ja loput ovat sitten mitä ovat: perusduunareita, juoppoja, maatilallisia, kylähulluja ym. Ja kyllä, monet ovat sukuaan toisillensa ja useat luulevat tietävänsä naapurinsa asiat paremmin kuin naapuri itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi