Älykkyys osamääräni on 230. Kysyttävää?
Mittasin äsken netissä olevalla testillä
Kommentit (31)
Tulos voi heittää hieman suuntaan tai toiseen! Aivan tarkka lukema ei siis ole
Vierailija kirjoitti:
Tulos voi heittää hieman suuntaan tai toiseen! Aivan tarkka lukema ei siis ole
Vaikuttaa täysinuskottavaltatoki.
Vierailija kirjoitti:
Korkeista lukemista todistaa jo kirjoittelu vauva-palstalla.
Siksipä me olemme täällä, sinä ja minä. T.ap
aha no mulal oli viisisataa (5000) ååöö,,,että revipä rekiää!"!!!!1 :):):):;) namskis maiskis
Mm kirjoitti:
Mikä on testissä käytettävä keskihajonta?
230-400 000. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeista lukemista todistaa jo kirjoittelu vauva-palstalla.
Siksipä me olemme täällä, sinä ja minä. T.ap
Kyllä vain toki minä. Mutta miksi sinä? Tuolla äo:lla vaikeampi selittää.
Minun älykkyysosamääräni on niin iso, ettei sitä pystytä mittaamaan, koska niin isoja lukuja ei ole keksitty, että älykkyysosamääräni voitaisi kertoa numeroina. Kuitenkin minä olin päässyt ylioppilaaksi jo vuosi ennen kuin edes synnyin.
mula aö on 231