Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten toimit jos sinulla on menkat, olet kylässä ja vessassaei ole roskista?

Vierailija
18.06.2017 |

Miten toimit tällaisessa tilanteessa?

Itse en ymmärrä miten niin monilla ei ole roskista vessassa ja tarkoitan kunnon kannellista roskista, en sellaista paperikoria johon ei voi käytettyjä siteitä laittaa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toimit tällaisessa tilanteessa?

Itse en ymmärrä miten niin monilla ei ole roskista vessassa ja tarkoitan kunnon kannellista roskista, en sellaista paperikoria johon ei voi käytettyjä siteitä laittaa

Otan vaikka ibuprofeenia ennen kyläilyä jotta vuoto vähenee. En käytä siteitä vaan tamponeja ja yleensä mulla on aina pieni muovipussi mukana siltä varalta että kylässä ei ole roskista. Toki sen tamponin voi viedä paperiin käärittynä myös keittiön roskikseen jos ei halua laittaa sitä  laukkuun.

En käsitä miten tämä on ongelma jollekulle. Ennakointi puutteellista? Hommaa kuukuppi?

Vierailija
22/26 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hormoonikierukka, ei menkkoja viim. 3 vuoteen. Eihän niitä mihinkään tarvii jos ei vauvaa yritä, munasolut kuluu turhaan, mitä järkeä?

Anyway jos olisi menkat niin mulla on kuukuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vessassa roskis mutta hyi Hitto kuka sinne siteitä laittaa haisemaan?

Vierailija
24/26 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen tilanne tulee vastaan, ajattelin dramaattisesti joko liimata siteen keskelle vessan peiliä tai kiikuttaa sen isännän nenän alta ja asettaa sen jääkaapissa olevan kaljatölkin viereen.

Vierailija
25/26 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika pokka, jos kehtaa viedä kylässä siteen keittiön roskikseen. Jos side täyttyy nopeasti ja vaihtaminen on hankalaa, minä lähden mieluummin kotiini. Eihän ole muutenkaan asiallista roikkua kylässä tuntukausia. Jos kyseessä yökyläily, niin asia eri. Silloin pyytäisin roskapussin vierashuoneeseen.

Vierailija
26/26 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on aika pokka, jos kehtaa viedä kylässä siteen keittiön roskikseen. Jos side täyttyy nopeasti ja vaihtaminen on hankalaa, minä lähden mieluummin kotiini. Eihän ole muutenkaan asiallista roikkua kylässä tuntukausia. Jos kyseessä yökyläily, niin asia eri. Silloin pyytäisin roskapussin vierashuoneeseen.

Mitä ihmeellistä siinä on, että vie keittiön roskikseen? Mun kavereista suurin osa on miehiä ja yhtälailla tungen siteen heidänkin luonaan keittiön roskikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan