Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen halut romahtivat kun ilmoitin lapiluvun olevan ehdottomasti täynnä

Vierailija
18.06.2017 |

Ja tätä romahdusta on kestänyt jo kolme vuotta. Siinä se eniten näkyy, ettei mies tee mitään järjestykseen lapsivapaata aikaa seksille ja kieltäytyy siitä iltaisin lasten nukkuessa. Noin puolen vuoden ajan kuopuksen syntymästä jaksoin yrittää positiivisella mielellä aktivoida seksielämää, mutta vaikka seksiä oli silloin useammin kuin kerran kuussa kuten nykyään, ei mies oikeasti innostunut yrityksistäni, ei vain halunnut olla tyly ja kieltäytyä kun pieni vauvakin oli. En ole enää yli kahteen vuoteen pystynyt ottamaan asiaa esiin ilmaisematta turhautumistani siis syyllistämättä ja mies onkin sanonut ettei halua kuulla koko aiheesta minulta sanaakaan. Haluja on, mutta ei halua minua kohtaan, ainakaan sen vertaa että viitsisi nähdä yhtään mitään vaivaa sen eteen että meillä olisi seksiä. Oikeastaan en enää edes tarvitse sitä enkä oleta että sitä tulee koskaan olemaankaan. Mies taas väittää kyseessä olevan vaihe joita pitkissä suhteissa tulee. En usko. Ja kun en pysty asiallisesti keskustelemaan tästä miehen kanssa enää niin onko ideoita? Terapiaan ei suostu, sehän olisi vaivan näkemistä seksin eteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tiedät rajasi. Miehelläsihän on kaksi lasta ja hyvä niin. Sääliksi käy sellaisia miehiä, joiden naiset ei halua yhtään lasta.

Vierailija
22/27 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se väkisinkin menee että kun klapit loppuvat, ei enää saa pökköä pesään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä se että miehesi yrittää (alitajuisesti?) kontrolloida sinua suuremmalla lapsimäärällä / sillä että olisit aina raskaana ja kotona? Oletko pohtinut tätä itse tai jopa mahdollisesti miehesi kanssa? Tämäkin on mahdollista, olen seurustellut tällaisen miehen kanssa.

Vierailija
24/27 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä se että miehesi yrittää (alitajuisesti?) kontrolloida sinua suuremmalla lapsimäärällä / sillä että olisit aina raskaana ja kotona? Oletko pohtinut tätä itse tai jopa mahdollisesti miehesi kanssa? Tämäkin on mahdollista, olen seurustellut tällaisen miehen kanssa.

Voi olla mutta ihan sama, en varmasti ikinä enää lisäänny ja ilman parisuhdeseksiäkin kuulemma tottuu olemaan. Ap

Vierailija
25/27 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et heti ota eroa? Lyhyt elämäsi, ja vielä lyhyempi nuoruutesi menee hukkaan. Mies ei enää rakasta sinua, oli syy mikä hyvänsä, joten miksi muka lasten takia siinä molemmat kituu? Ei se lapsillekaan ole hyväksi.

Vierailija
26/27 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et heti ota eroa? Lyhyt elämäsi, ja vielä lyhyempi nuoruutesi menee hukkaan. Mies ei enää rakasta sinua, oli syy mikä hyvänsä, joten miksi muka lasten takia siinä molemmat kituu? Ei se lapsillekaan ole hyväksi.

Mistä päättelet että ap on nuori tai ettei mies rakasta? Jos joku lapsiperheen äiti haluaisi seksiä kerran kuussa sen jälkeen kun mies on ilmoittanut lapsiluvun olevan hänen osaltaan täynnä, väittäisitkö automaattisesti ettei nainen rakasta ja että miehen pitäisi heti ottaa ero?

Vierailija
27/27 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä juttu olisi miehen kirjoittama, ja roolit olisivat toisin päin, mies saisi hirveät haukut.

T. N24

Juu,tämä nainen edustaa 0,001% vähemmistöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän