Naisurheilijoiden vaatetus kutistuu vain vuosu vuodelta
Katselen tässä yleisurheilun eliittikisoja. Olen kai sitten jo naurettava kukkahattumummeli mut nuo naisten vaatteet on tyyliin pelkät bikinit. Ja osa urheilijoista ei ole edes täysi-ikäisiä. Miten noissa asuissa voi edes hypätä tai juosta kun joutuu jännittäään näkyykö emätinaukko?
Kommentit (9)
Eikö antiikin olympialaisissa oteltu alasti? Enemmän vaatetusta nykyisin on. Se on ollut herkkää katsottavaa kun on miehet painineet.
Katsoin myös, että näkyi kyllä pakaraa, jopa enemmän, kuin olisin halunnut nähdä.
Se on sitä aerodynamiikkaa ja tarkoitus vähentää ilmanvastusta! Eikä ole pahitteeksi jos lisää katsojamääriä samalla. Usein sääli katsoa telkkarista kisoja joissa lähes tyhjät katsomot :(
Vierailija kirjoitti:
Eikö antiikin olympialaisissa oteltu alasti? Enemmän vaatetusta nykyisin on. Se on ollut herkkää katsottavaa kun on miehet painineet.
:D anteeksi alatyyli mutta naurattaa kyllä
Eipä monilla naisilla paljon enempää ole päällään kaupungillakaan :D
Olen aina ihmetellyt miten naiset kehtaavat kulkea niin vähissä vaatteissa. Ajatus että itse menisin boksereissa kauppaan (mikä siis osimoilleen vastaisi naisten perseshortseja) :X
On naiset tietysti esteettisempiäkin kuin minä haha
no voihan sitä urheilla nakuna
http://www.boredpanda.com/athletes-expose-powerful-bodies-espn-body-iss…
Miksi miesten vaatetus, jota on huomattavasti enemmän, ei vähennä aerodynamiikkaa?
Korismatseissa miehillä valtavat hehtaarihousut polviin asti, mutta naisilla bikinit? Sama lentiksessä?
Ainoastaan sekstistä yleisön (miesvaltainen) kosiskelua.
Eiköhän heillä ole muutakin miettimistä.