Mies 24 v eikä aikomustakaan sitoutua. Mikä vikana?
Huoh! Tyttöystäviä ollut jo teinivuosista lähtien, pahimmillaan kaksikin samaan aikaan. Pisin suhde kestänyt vajaan vuoden, mutta yksin ei ole ollut yhtään. Missä iässä miehet rauhoittuvat?
Kommentit (17)
Tuon ikäisellehän tuo taitaa olla ihan normaalia nykyään...
Ihan normaalilta kuulostaa, 24 on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalilta kuulostaa, 24 on vielä nuori.
Ei sillä että vanhempanakaan pitäisi sitoutua. Ei se kaikille sovi ollenkaan.
Öö, mä olen 36-vuotias nainen eikä mulla ole aikomustakaan sitoutua yhteenkään mieheen. Käytän miehiä lähinnä seksiin ja läheisyyteen, mutta sitten kun olen "liian vanha ja rupsahtanut" enkä kelpaa enää seksiin, niin sitten olen ilman ihan hautaan asti :)
Itse olisin halunnut sitoutua jo varmaan 20v iästä lähtien mutta kun ei saanut naisia kiinnostumaan.
Viimeksikin nainen antoi pakit jo 3kk jälkeen kun minä olisin halunnut sitoutua. Muhun ei haluta sitoutua :(
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kirjoita huoh
Jaa. No minä olenkin tuon nuoren miehen äiti. Suunnitelmissa oli antaa lapsille ennakkoperintöä, mutta täytyy nyt vielä odotella, jos kerran tuo on 24-vuotiaalle ihan normaalia.
Tuo on vaan nykyaikaa, ei enää sitouduta. Lapsetkin tulee (jos on tullakseen) avosuhteissa. Relaa.. ei jäbässä ole mitään vikaa. Ihmiset ovat vihdoinkin avanneet silmänsä tajuamaan, että ihmiset eivät ole yksiavoisia ja siksi suhteet eivät voi pidemmän päälle toimia. Näin on parempi.
N32
Ei ole naisellekaan hyvää sitoutua liian nuorena.
Mun mies oli 20 kun tavattiin ja muutettiin yhteen. Lapsia saatiin kun oltiin koulusta valmistuttu ja saatu työpaikat. Onko se rauhoittumista? Minusta tuo on vaan elämää. Jotkut meistä tykkää elää kumppanin kanssa. Toiset ei tahdo elää kuin itselleen.
Jos en olisi tämän ihmisen kanssa, tahtoisin elää jonkun muun ihmisen kanssa enkä yksin. En kelpuuta vierelleni kuitenkaan ihan ketä tahansa, niin tämän suhteen eteen on ihana tehdä asioita. Ystäviä on muttei ne ole samanlaisia kuin ihminen jonka kanssa jakaa katon, aina. Jokapäivä ja se tunne kun sä vielä vuosien jälkeen tulet töistä kotiin ja sulle on sauna lämmitetty ja kaivattu. Mitä muuta mä tahtoisin? Kyllä mä voin aikuisena naisena lähteä juhlimaan tai reissuun. Mutta ikäkin tuo mukanaan sen että tahtoo retkelle perheen kanssa ja ihan tavallinen Tukholman- matka lasillisen kanssa ja pallomerineen on jo taivas; kaiken tämän lasten, miehen ja oman harrastusrumban jälkeen. Mä en kaipaa viikon lomaa Kreikkaan bilettämään, jos mun mies tahtoisi niin siinä menee, oma on elämänsä. Perhekin pitää kuitenkin vaatettaa..
Miksi 24-vuotiaan olisi tärkeää sitoutua? Tosin jos ennakkoperintö on tarpeeksi suuri, niin kai se voi mieliksesi jotain pirkkoa vähän pidempään pitää kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naisellekaan hyvää sitoutua liian nuorena.
Kyllä rakkaus on aina hyvästä :D Ehkä kohde voi olla väärä ja tuuliviiri, jota ei kiinnosta se nainen tyyppinä
Meillä 20 vee mutta oon sanonut että alahan jo katsoon niitä lääkiksen tyttöjä. (opiskelee myös)
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Miksi 24-vuotiaan olisi tärkeää sitoutua? Tosin jos ennakkoperintö on tarpeeksi suuri, niin kai se voi mieliksesi jotain pirkkoa vähän pidempään pitää kuvioissa.
On tosi surullista lukea miten vähän sä arvostat ihmisiä ympärilläsi. Kertakäyttökamaa vaan, kunnes itse joskus "kypsyy" ja sen jälkeen voi arvostella miten kamalia naiset on kun ei kelpaa niille. Itse petaat petiäsi ja näytät millainen poika sä olet. Jokainen nainen saa varoa sinua kai, koska sä olet vähemmistöä kun et pysty kiinnostumaan kumppanista. Narsismia tuo elämä on. Siinähän elät, toivottavasti teet kaikille naisillesi heti selväksi ettei sinua kiinnosta heissä yhtään mikään. Paitsi seksi.
Minua huvittaa siskoni mies. Ensin se oli monta vuotta hirveän huolissaan, ettei sen tytöt ala seurustelemaan ja nyt sillä on vielä suurempi huoli, kun eivät ole vieläkään alkaneet. 😂
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Siskonsa suunnitteli tuossa iässä jo häitään. Ja olisi ollut mukavampaa antaa ennakkoperintö kummallekin samaan aikaan, mutta se ei nyt käykään.
Vikana????? Vikana!!!???!? Terveeltähän tuo kuulostaa.