Päässä pyörii vain että pääsisipä pettämään
Syyt miksen toteuta suunnitelmiani:
1. Pelkään saavani taudin (kondomi ja suuseksin välttäminen eivät suojaa esimerkiksi herpekseltä).
2. Pelkään että seksi olisi hyvää ja himoaisin entistä enemmän muita miehiä. Nykyisellään on "helpompaa" kun on jo unohtanut miltä seksi oikeasti voisi tuntua, fiilistelen vain omia mielikuviani.
3. No en halua tehdä niin miehelleni, hän on rakas.
Syy miksi haluaisin pettää: mieheni penis on 7 cm erektiossa. Paksuutta en tiedä, mutta ohut on myös.
Vaikka itse sanonkin, en ole mitenkään löysäpilluinen, lantiopohjanlihaksiakin olen huoltanut säännöllisesti. Mutta joku raja pillunkin kyvyillä on.
Mies yrittää parhaansa mukaan huolehtia nautinnostani, mutta kyllähän se harmittaa että yhdyntä on mitä on... Minä pidän yhdynnästä kuitenkin paljon. Mieheni kanssa toki tunnen peniksen koko ajan ja kyllä se välillä osuu kivasti, mutta yleisesti ottaen aika turhaa on. Mies itse nauttii yhdynnästä, kehuu tiukaksi ja laukeaakin kohtuu nopeasti...
Kommentit (8)
Kävin mittanauhan kanssa tarkistamassa miltä näyttää 7 cm. Voi kamala :( Otan osaa... Älä silti sorru kiusaukseen!
Vierailija kirjoitti:
1. Pelkään saavani taudin (kondomi ja suuseksin välttäminen eivät suojaa esimerkiksi herpekseltä).
2. Pelkään että seksi olisi hyvää ja himoaisin entistä enemmän muita miehiä. Nykyisellään on "helpompaa" kun on jo unohtanut miltä seksi oikeasti voisi tuntua, fiilistelen vain omia mielikuviani.
3. No en halua tehdä niin miehelleni, hän on rakas.Syy miksi haluaisin pettää: mieheni penis on 7 cm erektiossa. Paksuutta en tiedä, mutta ohut on myös.
Vaikka itse sanonkin, en ole mitenkään löysäpilluinen, lantiopohjanlihaksiakin olen huoltanut säännöllisesti. Mutta joku raja pillunkin kyvyillä on.
Mies yrittää parhaansa mukaan huolehtia nautinnostani, mutta kyllähän se harmittaa että yhdyntä on mitä on... Minä pidän yhdynnästä kuitenkin paljon. Mieheni kanssa toki tunnen peniksen koko ajan ja kyllä se välillä osuu kivasti, mutta yleisesti ottaen aika turhaa on. Mies itse nauttii yhdynnästä, kehuu tiukaksi ja laukeaakin kohtuu nopeasti...
Miksi ylipäätään olet miehesi kanssa jos seksi on tärkeää ja mies ei siihen riitä?!? Oletko jotenkin älyltäsi vajaa tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisen puhetta!
Tämä alotus on kylläkin jonkun 12-vee Aten puhetta, jonka kikkeli on sentin pidempi kuin kaverilla
Eli hyvä seiksi ei ole se pointti vaan just se pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. No en halua tehdä niin miehelleni, hän on rakas.Syy miksi haluaisin pettää: mieheni penis on 7 cm erektiossa. Paksuutta en tiedä, mutta ohut on myös.
Mies yrittää parhaansa mukaan huolehtia nautinnostani, mutta kyllähän se harmittaa että yhdyntä on mitä on... Minä pidän yhdynnästä kuitenkin paljon. Mieheni kanssa toki tunnen peniksen koko ajan ja kyllä se välillä osuu kivasti, mutta yleisesti ottaen aika turhaa on. Mies itse nauttii yhdynnästä, kehuu tiukaksi ja laukeaakin kohtuu nopeasti...Miksi ylipäätään olet miehesi kanssa jos seksi on tärkeää ja mies ei siihen riitä?!? Oletko jotenkin älyltäsi vajaa tai jotain?
No jos kaikki muu on hyvää?!?
Vierailija kirjoitti:
Eli hyvä seiksi ei ole se pointti vaan just se pettäminen.
Minä sain käsityksen että ap ei ole tyytyväinen seksielämäänsä, vaikka mies muuten on ihana.
Ap haluaisi hyvää seksiä ja fantasioi pettämisellä, muttei aio toteuttaa suunnitelmiaan.
Tilanne on turhauttava mutta minkäs teet.
Moi :) Katsopa toki tämä lyhyt videonpätkä ennen kuin ryhdyt pettämään:
Tämä on naisen puhetta!