Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten vilauttelu uimarannalla

Liian uskalias?
17.06.2017 |

Miespuolisten lukijoiden näkökulmaa kaipaisin tällaiseen:

Olen 31v. nainen (170cm, 56kg, 70B, eli hoikka ja pitkähkö mutten erityisen kurvikas). Kesäisin tykkään rannalla arskatessa sopivan tilaisuuden tullen välillä vilauttaa minua huomattavasti vanhemmille, kiinnostuneen oloisille miehille.

Tämä päivä oli hyvä esimerkki: Olin rannalla ottamassa aurinkoa, nätti päivä kun on ollut, ja viereisillä pyyhkeillä arviolta 5m päässä oli kaksi miestä (toinen hiukan nuorempi, toinen arviolta +50v). Nuorempi mies poistui jonnekin (menikö uimaan, tai kioskille pistäytymään, en tiedä). Vanhempi mies jäi kuitenkin vatsalleen makoilemaan pyyhkeelle. Huomasin aurinkolasieni takaa hänen välillä vilkuilevan minun suuntaani (hänelläkin oli arskat, mutta saatoin päätellä pään liikeistä). Miehen huomio tuntui alkuun ehkä hitusen kiusalliselta, sitten pian imartelevalta ja jopa kiihottavalta. Päätin koittaa, mitä tapahtuu, ja aloin levittää jaloilleni lisää aurinkorasvaa edelleen selälläni maaten ja miehen seuratessa jalkopääni suunnasta puuhiani. Koukistin oikeaa jalkaani ja levitin reisiäni niin, että paljastin samalla jalkovälini hänelle. Hieroessani rasvaa sisäreiteeni siirsin samalla bikinin alaosaani sivuun jalkovälistäni niin, että häpyhuuleni pullahtivat osittain esiin. Jatkoin rasvan levitystä muka puolihuolimattomasti, mutta selkeästi pitkään ja hartaudella nyt häpyhuulten alueelle ja niiden väliin hieroskellen. Näin että mies kääntyi nyt pyyhkeellään kyljelleen niin, että hänellä oli suora näköyhteys paljaaseen jalkoväliini. Aurinkolasien takaa en nähnyt hänen katsettaan, mutta arvelin tilanteen kiihottavan häntäkin, sillä hän muutamia kertoja kouraisi/asetteli uimahousujen peittämää varustustaan parempaan asentoon. Tilanne oli minusta aivan älyttömän kiihottava ja perverssi: vieras, keski-ikäinen mies seuraamassa kiinteästi kun rasvan levityksen lomassa likipitäen hyväilen itseäni jalkovälistä kirkkaassa päivän valossa.

Kysymys kuuluu, onko tämä kohderyhmän, eli miesten, mielestä turhan julkeaa ja epäsopivaa härnäystä vai mukavaa pikku vilauttelua, joka ei aiheuta kenellekään mitään pahaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo joskus vilautteli minulle kun oli kesämekossa helteellä rannalla eikä ottanut aurinkoa. Kävi ottamassa pikkuhousut pois hameen alta. Se kiihotti minua niin hemmetisti ja häntä myös. Joku muukin nimittäin saattoi nähdä tai arvata, kun hän istui ja nosti vähän hamettaan...se erityisesti kuulemma kiihotti häntäkin. Sitten meillä kotona oli kiihkeää seksiä heti...

Vierailija
2/16 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin vain! Tuollainen olisi aikas kivaa piristystä päivään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka samaan malliin vain! Tuollainen olisi aikas kivaa piristystä päivään. :)

Voi kun joskus sattuisikin kohdalle...Olet ihanan kiihottava...HUH

Vierailija
4/16 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jälkimmäinen vaihtoehdoista, eli harmitonta mutta piristävää toimintaa. Toivottavasti nähdään rannalla!! T.M35

Vierailija
5/16 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍😊

Vierailija
6/16 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian uskalias? kirjoitti:

Miespuolisten lukijoiden näkökulmaa kaipaisin tällaiseen:

Olen 31v. nainen (170cm, 56kg, 70B, eli hoikka ja pitkähkö mutten erityisen kurvikas). Kesäisin tykkään rannalla arskatessa sopivan tilaisuuden tullen välillä vilauttaa minua huomattavasti vanhemmille, kiinnostuneen oloisille miehille.

Tämä päivä oli hyvä esimerkki: Olin rannalla ottamassa aurinkoa, nätti päivä kun on ollut, ja viereisillä pyyhkeillä arviolta 5m päässä oli kaksi miestä (toinen hiukan nuorempi, toinen arviolta +50v). Nuorempi mies poistui jonnekin (menikö uimaan, tai kioskille pistäytymään, en tiedä). Vanhempi mies jäi kuitenkin vatsalleen makoilemaan pyyhkeelle. Huomasin aurinkolasieni takaa hänen välillä vilkuilevan minun suuntaani (hänelläkin oli arskat, mutta saatoin päätellä pään liikeistä). Miehen huomio tuntui alkuun ehkä hitusen kiusalliselta, sitten pian imartelevalta ja jopa kiihottavalta. Päätin koittaa, mitä tapahtuu, ja aloin levittää jaloilleni lisää aurinkorasvaa edelleen selälläni maaten ja miehen seuratessa jalkopääni suunnasta puuhiani. Koukistin oikeaa jalkaani ja levitin reisiäni niin, että paljastin samalla jalkovälini hänelle. Hieroessani rasvaa sisäreiteeni siirsin samalla bikinin alaosaani sivuun jalkovälistäni niin, että häpyhuuleni pullahtivat osittain esiin. Jatkoin rasvan levitystä muka puolihuolimattomasti, mutta selkeästi pitkään ja hartaudella nyt häpyhuulten alueelle ja niiden väliin hieroskellen. Näin että mies kääntyi nyt pyyhkeellään kyljelleen niin, että hänellä oli suora näköyhteys paljaaseen jalkoväliini. Aurinkolasien takaa en nähnyt hänen katsettaan, mutta arvelin tilanteen kiihottavan häntäkin, sillä hän muutamia kertoja kouraisi/asetteli uimahousujen peittämää varustustaan parempaan asentoon. Tilanne oli minusta aivan älyttömän kiihottava ja perverssi: vieras, keski-ikäinen mies seuraamassa kiinteästi kun rasvan levityksen lomassa likipitäen hyväilen itseäni jalkovälistä kirkkaassa päivän valossa.

Kysymys kuuluu, onko tämä kohderyhmän, eli miesten, mielestä turhan julkeaa ja epäsopivaa härnäystä vai mukavaa pikku vilauttelua, joka ei aiheuta kenellekään mitään pahaa?

Hei, millä rannalla/paikkakunnalla arskailet?

M42

Vierailija
7/16 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian uskalias? kirjoitti:

Mitä teet jos mies tulee hieromaan lähempää tuttavuutta?

Jos vastaus on "Mitä pervo kuvittelet. Never ever.", niin ei ehkä kannata. 

Vierailija
8/16 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti vaikuttaa miehen kirjoittamalta ... voin toki olla väärässäkin.

Vierailija
9/16 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin sellaista taktiikkaa, että laitan naisen päälle burkhan. Sitten, kun päästään uimarannalle, niin vilauttelen naista sieltä burkhan alta.

Vierailija
10/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä harrastanut vähän vastaansuuntaista toimintaa itseäni vanhempien naisten suuntaan ja hauskaa on ollut. Ei siis tarkoituksenakaan edetä yhtään mihinkään, vaan vähän piristää molempien päivää viattomalla seksuaalisella flirtillä. :)

M35

Vierailija
11/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama fantasia-aloitus.

Vierailija
12/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama fantasia-aloitus.

Totta. 90% näistä on Peräkammari-Pertin tai muun säälittävän miehen epätoivoista fantasiaa.

Vierailija
13/16 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nyt vilauttele naiset missän?

Vierailija
14/16 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nainen viitsinyt kirjoittaa pitkän rimpsun paskoo.

Vierailija
15/16 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna Yyterissä naapuripyyhkeen nainen oli laittanut jonkinlaisen rantamekon päälle sillä aikaa kun itse kävin uimassa. Märän bikiniyläosan oli näköjään jättänyt alta pois, ja nännit törrötti oikein ihanasti viilentävän merituulen alkaessa puhallella. Juuri tuo on just niin mun juttuni. Rantaa, lämmintä vettä, pyllybikinejä ja näpöttäviä nännejä. Kyllä olen oikein valinnut asuinpaikkakuntani.

Vierailija
16/16 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee noin selvän signaalin, niin ei enää ole miehessä vika, jos olettaa että nainen haluaa hänen kanssaan seksiä. 

Voi tulla kiusallisia tilanteita kun pitää suoraan kieltäytyä.