Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika pelaa lätkää ja joukkuuessa kiertää "nuuskarinki"

Vierailija
17.06.2017 |

Poikani on 16v jääkiekkoa harrastava nuori. Valmentaja lähetti viestiä n. 1kk sitten, että joukkueessa olevilta pojilta on löytynyt nuuskaa. Valmentaja kehotti keskustelemaan asiasta kodeissa ja ottamaan pois mahdolliset nuorilta löytyvät nuuskat. No keskustelin asiasta pojan kanssa ja hän ei myöntänyt minulle mitään, että itse käyttäisi. Nyt eilen tuli jälleen viestiä valmentajalta, että taas huomattu nuuskaa pojilla pukuhuoneessa ja myös meidän pojalla! No selvisi, että pari poikaa myy nuuskaa ja koko joukkue käyttää sitä. Poika ei ollut uskaltanut minulle asiaa myöntää.. Olisin kuulemma kertonut valmentajalle ja kun muut olisivat saaneet tietää, että mitä kautta jäivät kiinni niin toiset olisivat alkaneet kiusaamaan. Joukkueessa oli kuulemma sellasta: "Kukaan ei v*ttu puhu tästä" tyylistä juttua. Nyt meillä on aika monta nikotiiniriippuvaista 16v. Voihan vitales :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä nuorten nuuskaamisissa ihmetyttää yksi asia: mistä hitosta ne sitä saa? Olen nuuskaa käyttävä 24-vuotias ja kun sitä haluaisi ostaa, ei mistään saa ja kellään käyttäjälläkään ei ole myydä. Tämänkin kaupungin nuorten nuuskaamisesta on ollut jatkuvasti puhetta ja paljonhan sitä näkee. Todella hämmentävää että täälläkin alaikäiset näyttää vetelevän jatkuvasti ja aina jolloin kaverilla on, mutta reilusti täysi-ikäinen ei saa sitä sitten mistään.

Vierailija
2/2 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkänpelaajien juttuhan tuo lienee ollut kautta aikojen, mutta alaikäiset voi perkeles.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme