Mitä kannattaa ostaa Lidlistä?
Mikä siellä on hyvää ja edullista?
Miehen duunipaikan alakertaan tuli Lidl ja voisi sieltä joskus töissä tullessa ostaa jotain. Mitä häntä kannattaa pyytää tuomaan?
Kommentit (10)
Ostan kaiken paitsi juustoraasteet lidlistä. :-) joten... kaikki.
No pyydä tuomaan ainakin maitoa, leipää, jauhelihaa, makaronia, paprikaa, kurkkua, tomaattia, jugurttia, mehua, vehnäjauhoja, oreganoa ja kanelia, kermaa, tomaattipyrettä, perunoita ja kalapuikkoja. Ainiin sipulia myös ja kokista.
Tuo eka olikin ihan uutta. Muita vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
No pyydä tuomaan ainakin maitoa, leipää, jauhelihaa, makaronia, paprikaa, kurkkua, tomaattia, jugurttia, mehua, vehnäjauhoja, oreganoa ja kanelia, kermaa, tomaattipyrettä, perunoita ja kalapuikkoja. Ainiin sipulia myös ja kokista.
Lisäisin listaan myös raejuuston ja maapähkinät.
Itse ostan kaiken muun, paitsi jogurtin (en tiedä miksi, mutta Valion pikari on ainut mikä uppoaa...).
Kaikki Lidlissä myytävä kalja on ollut hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan kaiken muun, paitsi jogurtin (en tiedä miksi, mutta Valion pikari on ainut mikä uppoaa...).
Onko valiolla jogurtteja? En minä ainakaan löytänyt. Jotain sotkuja myyvät, esim kirsikka"jogurtti":
Pastöroitu maito*, kirsikka 6 %, sokeri 5,6 %, sakeuttamisaineet (muunnettu maissitärkkelys, johanneksenleipäpuujauhe), väri (punajuuriväri), aromit, hapate ja D-vitamiini.
Maissitärkkelys ja johanneksenleipäpuujauhe eivät kuulu jogurttiin.
No voi kyynel, käy katsomassa. Käske miehesi vaikka keskittyä kassamuijien kyyläämiseen, joltain voi vaikka irrota.