vaimon käytös
onko normaalia, että vaimo ei sano rakastavansa minua kertaakaan viimeisen vuoden aikana? eikä pyydä koskaan anteeksi typerää käytöstään? silti hän haluaa pysyä suhteessa (ja meillä 2 pientä lasta), enkä itsekään raaski eroasioita, koska menisi kaikki vituiksi: vaimolle yksikin kriittinen kommentti, ja hän vetäisi pultit ja alkais tuhoamaan omaisuuttamme yms. ankeeta. elämme ns. perus perhe-elämää... lapset kasvaa, olemme vanhempia, mutta emme varsinaisesti rakastavaisia. seksiä harrastettu viimeksi päälle vuosi sitten - ja sekin oli ns. lapsentekohommissa, eikä vaan toisistamme nauttimisen vuoksi. en tiä kuin pitkään tällästä jaksaa. joskus ajattelen, että olis hänelläkin helpompaa, jos en olisi "sekoittamassa hänen päätään olemassaolollani", syyttää useasti kaikista ongelmista minua, jos ei suoraan niin kiertoteitse antaa ymmärtää, että vika on minussa. oon vaan yrittäny suhtautua tähän kaikkeen positiivisella asenteella, enkä antaa egon voittaa.
Kommentit (8)
No mitäs sitten jos se..... Ego..voittaisi?
Eihän tuo vaimoltasi aikuisen tasapainoisen ihmisen käytöstä ole. Olet tehnyt perustavaa laatua olevan virhevalinnan. Tuskin oppii tavoille. Pahoittelut!
Vain lapsentekohommissa seksiä? Rikkoo paikkoja? Jos pitää paikkansa, että vaimosi rikkoo tavaroita, hänellä on jotain todella pahasti vialla. Kai ymmärrät tämän? Kuulostaa aika erikoiselta kokonaisuudelta. Nyt teillä on siitä lapsentekohommasta vielä lapsikin ilmeisesti. Mitä oikein ajattelitte?
Nosta kissa pöydälle ja puhu asiasta.Jos tulee eri ja tavaraa menee rikki niin parempi sekin kuin kiihtyä hitaasti huonossa suhteessa.Lopulta lapsetkin kärsii tuollaisesta.
Ja mitä sen nyt pitää pyytää anteeksi?
Miten olis jos sä muistaisit että sulla on OMA elämä, jonka jaat muiden ihmisten kanssa. Et ole symbioosissa vaimoksi ottaneen ihmisen kanssa. Varsinkaan kun tuo oli luonnehdinta teidän liitosta. Toi pitää puhua, varaa aika terapiaan, ette pysty siihen kahdestaan.
Akka pihalle