Ystävä pahoitti mieleni kun pilkkasi kaksosteni nimiä, vieläpä ristiäisissä
Ei ne nimet nyt salaisuuskaan ole joten kerrotaan nyt tännekin, tyttö ja poika joista tuli isovanhempiensa mukaan Ellen ja Samuel. Kun ystävä kuuli nimet, hän päivitti faceen tyyliin "Luulisi nimien perusteella että ollaan hautajaisissa eikä ristiäisissä :D"
Jonkun mielestä varmaan hyvä läppä (?) mutta minä pahoitin mieleni. Onko nimet teistä ihan kamalan "mummot" ?
Kommentit (46)
Todella tökerö "ystävä" sinulla ap. Ihanat nuo lastesi nimet! Onnea kaksosista. T itsekin tuplaäiti.
Samuel ei minusta sovi valkoihoiselle, mutta ehkä ei ole sellaisesta kysekään.
Ihanat nimet, ja ihmettelen miten joku saa noista mummoviboja. Ja muutenkin ystäväsi oli 'vitsikäs' väärässä paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nimet nyt salaisuuskaan ole joten kerrotaan nyt tännekin, tyttö ja poika joista tuli isovanhempiensa mukaan Ellen ja Samuel. Kun ystävä kuuli nimet, hän päivitti faceen tyyliin "Luulisi nimien perusteella että ollaan hautajaisissa eikä ristiäisissä :D"
Jonkun mielestä varmaan hyvä läppä (?) mutta minä pahoitin mieleni. Onko nimet teistä ihan kamalan "mummot" ?
No onpa todella ikävää. Niin läheinen ystävä, että olit kutsunut hänet ristiäisiin (tai jolle soitit/tekstasit kesken ristiäisten). Ajatella, että juuri hän ryhtyi pilkkaamaan kaksostesi nimiä, jotka niin auliisti täällä kerrot.
Joku saattaisi jopa kuvitella koko tarinaa provoksi.
En tiedä muista, mutta minä en haluaisi olla samanniminen mummoni kanssa. Turvallisempaa olisi ollut mennä yksi tai kaksi sukupolvea eteenpäin.
Hienoa, että perinteisiä nimiä vielä annetaan. Varmasti nimen saajakin on tyytyväisempi nyt kuin jos joutuisi olemaan joku "Nico C:llä".