Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pahoitti mieleni kun pilkkasi kaksosteni nimiä, vieläpä ristiäisissä

Vierailija
17.06.2017 |

Ei ne nimet nyt salaisuuskaan ole joten kerrotaan nyt tännekin, tyttö ja poika joista tuli isovanhempiensa mukaan Ellen ja Samuel. Kun ystävä kuuli nimet, hän päivitti faceen tyyliin "Luulisi nimien perusteella että ollaan hautajaisissa eikä ristiäisissä :D"

Jonkun mielestä varmaan hyvä läppä (?) mutta minä pahoitin mieleni. Onko nimet teistä ihan kamalan "mummot" ?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että perinteisiä nimiä vielä annetaan. Varmasti nimen saajakin on tyytyväisempi nyt kuin jos joutuisi olemaan joku "Nico C:llä".

Vierailija
42/46 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökerö "ystävä" sinulla ap. Ihanat nuo lastesi nimet! Onnea kaksosista. T itsekin tuplaäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuel ei minusta sovi valkoihoiselle, mutta ehkä ei ole sellaisesta kysekään.

Vierailija
44/46 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat nimet, ja ihmettelen miten joku saa noista mummoviboja. Ja muutenkin ystäväsi oli 'vitsikäs' väärässä paikkaa.

Vierailija
45/46 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nimet nyt salaisuuskaan ole joten kerrotaan nyt tännekin, tyttö ja poika joista tuli isovanhempiensa mukaan Ellen ja Samuel. Kun ystävä kuuli nimet, hän päivitti faceen tyyliin "Luulisi nimien perusteella että ollaan hautajaisissa eikä ristiäisissä :D"

Jonkun mielestä varmaan hyvä läppä (?) mutta minä pahoitin mieleni. Onko nimet teistä ihan kamalan "mummot" ?

No onpa todella ikävää. Niin läheinen ystävä, että olit kutsunut hänet ristiäisiin (tai jolle soitit/tekstasit kesken ristiäisten). Ajatella, että juuri hän ryhtyi pilkkaamaan kaksostesi nimiä, jotka niin auliisti täällä kerrot.

Joku saattaisi jopa kuvitella koko tarinaa provoksi.

Vierailija
46/46 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta minä en haluaisi olla samanniminen mummoni kanssa. Turvallisempaa olisi ollut mennä yksi tai kaksi sukupolvea eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme