Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun melkein jokaiseen mieheen

Vierailija
17.06.2017 |

Mistä mahtaa johtua,että koen useamman miehen niin,että ihastun ja jopa rakastun heihin.Aina kun nykyään olen tekemisissä uuden miehen kanssa esim. työn tai muun jutun kautta niin koen voimakkaita tunteita heihin.Nyt jo 4 miestä puolen vuoden aikana!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 😁 Olen ollut tällainen ihastuja lapsesta saakka. Siihen ei paljon tarvita, että minä ihastun ja että mies on aivan huippuihana silmissäni. Rima on tosi alhaalla varmasti joidenkin mielestä. 😄 Minua huvittaa aina kun naisia haukutaan nirsoiksi, ihmettelen sitten miltä planeetalta olen tänne tupsahtanut.

Vierailija
2/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti vielä sanoa, että josko sinullakin tuo ihastumistaipumus on vaan luonteeseen kuuluva. t. 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin epävarma tai epätoivoinen tai huonoista oloista lähtöisin että ihastut jokaiseen normaalit käytöstavat omaavaan tavalliseen mieheen kun kuvittelet että se on jotenkin erityisen mukava?

Vierailija
4/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala jotenkin kuvitella kun itse olen täysin päinvastainen. Elämässä on tullut yhden käden sormilla laskettava määrä sellaisia miehiä vastaan jotka jollain tavalla edes olisin voinut kuvitella kelpuuttavani.

Silti yksin en ole ollut 12 vuotta täytettyäni kuin pari vuotta yhteensä. Ja tarjokkaita on ollut kyllä sinkkuaikoinakin mutta kun olen niin älyttömän nirso...

Vierailija
5/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu huonosta itsetunnostasi. Haet huomiota ja itsetuntosi pönkittämistä sillä että ihastut ja koitat saada tällä miehen myös ihastumaan sinuun.

Vierailija
6/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla huomionhakuinen persoonallisuus. Silloin koet ihmissuhteet läheisempänä kuin ne tosiasiassa ovat. Kuvaan kuuluu nopea ihastuminen, jos joku osoittaa sinulle positiivista huomiota tai tekee mitä vaan jonka voisi tulkita lieväksikin mielenkiinnoksi.

Ystävystytkö yleensä helposti ja nopeasti? Oletko koskaan ollut ihastunut naiseen? Onko ihmisten kiinnostus ja ihailu sinulle kuin "huumetta"? Onko sinun vaikea ylläpitää ystävyyksiä jotka eivät perustu keskinäiseen ihailuun? Jos vastaus noihin on kyllä, todennäköisesti olet huomionhakuinen yksilö.  

Vierailija
7/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ihastu enää keneenkään 😂 Teininä oli muutama pikku ihastus mutta siihen se sitten jäikin. Hyvä vaan, minusta tuntuu etten edes olisi kykenevä parisuhteeseen

Vierailija
8/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minäkin ihastun joka toiseen mieheen. Mutta en rakastu. Eli parisuhteeseen en ryhtyisi melkein kenenkään kanssa, ja se ihastuminen hellittää yhtä nopeasti kuin alkoikin. En edes hae huomiota ihastumiseni kohteelta tai tee mitenkään tiettäväksi ihastumistani eli mikään huomionhakuinen persoona en ole. Sanoisin, että olen addiktointunut ihastumisen tunteeseen ja siitä on tuossa kyse. Se, että en kuitenkaan rakastu melkein keneenkään niin kertoo, että rimani ei ole alhaalla sinänsä. 

Vierailija
9/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Neljä tai viis ihastusta vuoden sisään. On kuin huumetta minulle. Näitä ennen meni parikin vuotta etten ollut kehenkään ihastunut. Ja ihastun vaan ulkonäköön niin paljon ja jos mies on huumorintajuinen. Yhden kanssa olen nykyisin paljon tekemisissä ja meidän välit on muuttuneet täysin platoniseksi. Usein ihastun siihen magneetin lailla olevaan vetovoimaan, että tekis mieli koskettaa jne.

Vierailija
10/10 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun kyllä myös naisiin vaikka pidän vain miehistä.En ymmärrä.