Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvatonta maitoa juovat ylipainoisia

Vierailija
17.06.2017 |

Miksi ihmeessä tätä litkua juotetaan lapsille? Oon huomannut että rasvattomia ja muutenkin sokerittomia tuotteita syövät ovat ylipainoisia? Eikö kukaan muu ole nähnyt yhteyttä?! Evoluutio ei ole kehittynyt niin pitkälle että keho pystyy käsittelemään näitä tuotteita mitkä sisältää kaikkea muuta kuin sitä itseään ja kaikki "kökkö" varastoituu elimistöön..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörönlörön!

Vierailija
2/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aina rasvatonta maitoa,  172/58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ihan saman. Ystäväni on paljon liikkuva ja ns. terveysintoilija ja hänen jääkaappinsa on täynnä rasvattomia ja sokerittomia tuotteita eikä punaista lihaa, mutta silti hänellä on lievä ylipaino. Minä taasen vedän pari litraa päivässä täysmaitoa, voita ja suklaata ja silti olen hoikka. En syö juurikaan kasviksia tai muuta "terveellistä", enkä perunaa tai maissia. Syön isoja annoksia, missä on paljon lihaa, pastaa ja riisiä. Olen katsonut myös Discoverylta tms. kanavilta ohjelmia, missä näytetään, miten tiettyjä eineksiä tehdään ja lakkarin syömästä prosessoituja ruokia, niin laihduin entisestään tekemättä mitään. Sairastan harvoin, kun taas ystävälläni on jatkuvasti joku flunssa päällä. Ja tämä ystäväni ei ole ainut. Työpaikalla näen myös joidenkin eväistä, että paljon on lautasella prosessoituja "terveysruokia". Sen näkee myös kropasta.