Sairaat pimppitrendit saa lääkärin parkaisemaan EEEII! Ollaan me naiset tyhymiä
Itte en ikinä laittas pimperooni muuta kuin sen
https://terveydenasialla.com/naisten-uudet-alapaatrendit-ovat-vaarallis…
Kommentit (67)
Olen tänään koristellut pimperoni strasseilla joita löysin tiimarin konkurssipesästä ostamastani laatikosta. Todella hieno. Odotan nyt miestä kotiin töistä. Hän tulee yllättymään.
Minä olen aina luullut että tuo peräaukon valkaisu on jotain palsta mammojen höpö puheita,mutta ilmeisesti niitä sitten tehdään oikeasti.
VAin naiset voivat olla noin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikään ei voi olla ärsyttävämpää kuin nuo pop upit jotka tällä paskasivustolla eli vauva.fissä tunkee koko ajan esiin. Haluutko viikkokirjeen? Hyväksytkö käyttösäännöt? Käytämme evästeitä, paina tämä, paina tuo, paina nappulaa, paina eukkoos perseeseen.
suosittelen lataamaan koneelle adblock plussan sen jälkeen eivät mainokset kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Trendit? Miksi ihmeessä puhutaan trendeistä, joiden olemassaoloa kukaan muu kuin lääkäri ei oikeasti edes huomaa.
Nimenomaan. Klikkihuorausta.
Lääkäri varoittaa nuorten villitys vaarallinen - ajetaan hyppyrimäestä alas fillarilla silmät kiinni!
Ja todellisuudessa kukaan ei tee näin, mutta lääkäri silti varoittaa, koska onhan se vaarallista.
no oikeesti v-u hävettää tämmönen paska...mut en uso et suomes tämmöstä ees on juurikaa
tonne alun kohtiin...ei tod kanata adblokia lisätä , hidastaa uusimpien havaintojen mukaan koneetta
ja ellette usko niin herra kuukkelista voi googlettaa
Kyllä tavallista miestä vituttaa nää bimbot ämmät joita on suomessakin vaikka millä mitalla. Itsetuntoa on varsinkin 20-25-vuotiailla vaikka millä mitalla, syy: koska ei elämänkokemusta.
Toivon paljon vastoinkäymisiä pilluihinsa strasseja laittaville niin oppivat mitä on elämämkoulu.
Kyllä on sairasta sakkia tällä palstalla. Olen nähnyt kun naisen häpyhuulet neulotaan langalla toisiinsa kiinne, onko sekin jokuTRENDI.
ansa kirjoitti:
tonne alun kohtiin...ei tod kanata adblokia lisätä , hidastaa uusimpien havaintojen mukaan koneetta
ja ellette usko niin herra kuukkelista voi googlettaa
joopa joo hidastaa joo,molemmat sivut jotka löysin olivat jonkun lehden palstalla olevia stooreja,epäilen kyllä tätä tutkimusta hieman koska ei löytynyt mitään puolueetonta tutkimusta asiasta,mutta jos mainokset vaivaavat niin kovasti etttä hiuksia pitää päästä repiä niin kyllä minä mieluummin lataisin adblokin senkin uhalla että selain vähäsen tästä hidastuisikin.
Itsellä on adblock plussa enkä kyllä ole mitään hidastumista huomannut.
Tietysti jos alitehoisella läppärillä tai tabletilla surffailee niin saattaahan se hieman hidastuakin,mutta laittaisin kuitenkin tämän alitehokkaan koneen piikkiin,adblock kuitenkin on pieni ohjelma jonka viemä tila koneella on lähes huomaamaton.
Kukas julkkiskaunotar se esittelikään tämmöisiä julkisuudessa, nyt en muista
Oisko ollu Martti Aitolehti
Pieraisin juuri.