Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko törmänneet vauvaan tai taaperoon jolle olisi annettu joku 70-luvun suosikkinimi? Katja? Minna? Petri? Marko?

Vierailija
16.06.2017 |

Jonkun verran on jo 50-60-luvun nimiä näkynyt mutta 70-luvun top10-nimiin en ole pienillä lapsilla törmännyt.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Titta ja siskoni Jonna, olemme syntyneet 80-luvulla.

Yhtenä päivänä kauppakeskuksessa joku huusi Tittaa ja Jonnaa, luulimme meitä kutsuttavan mutta se olikin nainen joka huuteli pienille tyttärilleen :D Jännä kokemus nähdä alle koulu-ikäiset siskoskaimamme! 

Vierailija
22/26 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ole vauvoja eikä taaperoita mutta kuitenkin "väärältä" vuosikymmeneltä: tuttavilla on 1995 syntynyt Petri ja itsellämme v.2000 syntynyt Tanja. Meidän Tanjan pk-ryhmässä ja alakoulun luokilla oli toinenkin Tanja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi oli kylläkin 80 luvun lopun ja 90 luvun alkupuolen suosikki nimiä

Höpö höpö. Olen syntynyt 70-luvun alussa ja tunnen todella monta ikäistäni noilla nimillä mitä lueteltiin. Listaan voisi vielä lisätä ainkin Päivin, Jaanan, Mikan ja Arin.

Vierailija
24/26 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaveri osti meiltä hyllykön, soitti että tulee nyt Marikan kanssa hakemaan ja oletimme että vaimo.. olikin  tytär :D Eikä siis mikään aikuinen tytär kuskina, vaan pieni tyttö.

Vierailija
25/26 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, ja todennäköisesti annan tytölle nimeksi Marjut.

Vierailija
26/26 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olisi väkisin halunnut lapsillemme 70-luvun nimiä, juuri niitä joita on ollut aina luokallani monesti useampikin. Sanoin että en halua lapsiani luokkakavereideni kaimoiksi, kun eivät kuitenkaan parhaita kavereitani olleet. Emme olleet millään päästä yhteisymmärrykseen, kun itse olisin halunnut nykyaikaisen mutta perinteisen nimen, tyyliin Emmi tai Viivi. Nämä nimet olivat mieheni mielestä kummallisia. Emmi-tyttöjä onkin ollut päiväkodissa monta. Löysimme sitten nimen, joka oli melko ajaton ja miellytti molempia, joten ei tyttö jäänyt nimettömäksi, vaikka siltä näytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi