Söin juuri kaksi Omar-munkkia peräkkäin
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
On varmaan hyvä olo?!
On.
Sokeri -addiktio ? Oletko yrittänyt lopettaa?
Meinaatko juosta puolimaratonin että saat kulutettua munkeista saadut kalorit?
Ai hitto, nyt alko tehdä mieli omar-munkkia! Ja se täytyy hypätä fillarin selkään ja toivoa että niitä on vielä lähikaupassa 😋
Oliko hyviä? Eikös ne ole semmosia 100g möykkyjä. Kyllä mäkin kaakaon kanssa noita oon joskus kolmekin vetänyt.
Paljon painat? Jos alle 70kg niin meinaatko kohta laittaa sormet kurkkuun?
Vierailija kirjoitti:
Meniskö kolmas?
Menisi, mutta en jaksa mennä enää kauppaan hakemaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyviä? Eikös ne ole semmosia 100g möykkyjä. Kyllä mäkin kaakaon kanssa noita oon joskus kolmekin vetänyt.
Joo. 200 grammaa munkkia = sopiva iltapala
Nää on melkein parempia kuin berliininmunkit. Niitähän on ollu jotain vihreitäkin.
Syön joka yö sokeriähkyn ja käynyt paljon syömishäiriökeskusteluissa. Mulla ahmiminen on traumaoire. Juominen ja tupakointi oli helppo täysin lopettaa, mutta ruuan kanssa on löydettävä keskitie. Ei oo helppoa.
Teepä aamulla tuo testi niin saat faktaa siitä, kestääkö kehosi harrastuksesi.
Minä söin tänään vegaanista Jymy minttusuklaajäätelöä. Olin yllättynyt eilen kaupan jäätelöaltaalla, että tälläinkin tuote on tullut markkinoille Jymyltä, wau.
Vierailija kirjoitti:
Nää on melkein parempia kuin berliininmunkit. Niitähän on ollu jotain vihreitäkin.
Syön joka yö sokeriähkyn ja käynyt paljon syömishäiriökeskusteluissa. Mulla ahmiminen on traumaoire. Juominen ja tupakointi oli helppo täysin lopettaa, mutta ruuan kanssa on löydettävä keskitie. Ei oo helppoa.
Noi keskustelut on ihan höpöjuttuja. Asennemuutos ja oikeaa ruokaa napaan, loppuu selittelyt ja lohtusyömiset.
Marinoitko munkit ennen paistamista ?
Hyi v...ttu, Omar-munkit ovat pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin tänään vegaanista Jymy minttusuklaajäätelöä. Olin yllättynyt eilen kaupan jäätelöaltaalla, että tälläinkin tuote on tullut markkinoille Jymyltä, wau.
Minäkin =)
Se vaan oli liian kylmää tai sitten se suli liikaa kotiintuodessa ja on uudelleenjäätyessä menyt kiveksi.
Onko sulla keliakia? Jos ei niin mitään kiinnostavaa tästä ei voi tulla