Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

odottaako kukaan enää kauaa ennenkuin aloittaa seksin parisuhteessa?

Vierailija
16.06.2017 |

Tai ajattelee niin, että seksi kuuluu avioliittoon? Tarkoitan, että parisuhteen alkamisesta odottaisi kuukausista vuoteen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa odotella, miksi ihmeessä pitäisi? Seksi on sen verran tärkeä asia että haluan tietää kuinka sänkypuuhat lähtevät rullaamaan enkä odotella kuukausia ja sitten todeta että ei tule mitään koko suhteesta koska seksi ei luista.

Vierailija
2/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ajatuksena, että mieluiten odottaisin avioliittoon, mutta ihan vähintäänkin parisuhteeseen. Haluan siis tutustua kunnolla ennen sänkyyn menemistä.

Miehet taas eivät halua tutustua kunnolla ennen kuin ovat päässeet sänkyyn.

Ikisinkku N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ainakin sen verran pitää olla tutustunut, että tietää haluaako hän vaan seksiä vai jotain pysyvämpää ja oletko hänen ainoassa, en haluaisi olla toinen nainen, tai kenenkään parisuhteen pilaaja.

Vierailija
4/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla noin 10 tapailukertaa eli noin pari kuukautta ja sitten sänkyyn. Tuntuu sopivalta minulle.

Vierailija
5/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan jaksa odotella, miksi ihmeessä pitäisi? Seksi on sen verran tärkeä asia että haluan tietää kuinka sänkypuuhat lähtevät rullaamaan enkä odotella kuukausia ja sitten todeta että ei tule mitään koko suhteesta koska seksi ei luista.

Mutta seksi tuo myös raskauden riskin ja lapsihan sitoo miehen ja naisen yhteen hyvin vahvasti. Vaikka käyttäisi ehkäisyä, ei riskiä voi kokonaan sulkea.

Ja kyllähän seksin voi saada luistamaan ja myös puhua toiveista ennen seksiä. Itse en ainakaan tykkäisi, että minua ns testattaisiin ja kokeltaisiin, millainen olen seksissä...

Vierailija
6/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun en itse etsi mitään perinteistä parisuhdetta vaan enemmänkin just sitä seksiä niin sänkyyn mielellään aika pian ;)

N42

Vierailija
7/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ajatuksena, että mieluiten odottaisin avioliittoon, mutta ihan vähintäänkin parisuhteeseen. Haluan siis tutustua kunnolla ennen sänkyyn menemistä.

Ikisinkku N34

Et kai yleistä kaikkia miehiä samaan nippuun?

Ikisinkku M26

Vierailija
8/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkku N34

Et kai yleistä kaikkia miehiä samaan nippuun?

Ikisinkku M26

Puhun tietenkin omasta kokemuksestani. Yksikään mies ei ole halunnut tutustua, kun en ole muutamien treffien jälkeen halunnut vielä seksiä.

Vierailija
9/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta seksi tuo myös raskauden riskin ja lapsihan sitoo miehen ja naisen yhteen hyvin vahvasti. Vaikka käyttäisi ehkäisyä, ei riskiä voi kokonaan sulkea.

Ja kyllähän seksin voi saada luistamaan ja myös puhua toiveista ennen seksiä. Itse en ainakaan tykkäisi, että minua ns testattaisiin ja kokeltaisiin, millainen olen seksissä...

Elämme nykyaikaa, vahinkoraskauksia varten on keksitty abortti.

Ja kuka idiootti odottaa papin aamenta, että pääsee sänkyhommiin? Puolisoehdokas pitää ehdottomasti testata etukäteen.

Vierailija
10/29 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme nykyaikaa, vahinkoraskauksia varten on keksitty abortti.

Ja kuka idiootti odottaa papin aamenta, että pääsee sänkyhommiin? Puolisoehdokas pitää ehdottomasti testata etukäteen.

Kaikkien moraali ei todellakaan taivu aborttiin. En halua lopettaa oman vauvani elämää hedonismin takia. Raiskauksen vuoksi tai äidin henki vaarassa-tilanteet ymmärrän, niissäkään ei ole pakko.

Vierailija
11/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisi tapaamiskertaa on aika lailla oma maksimini ennen seksiä. Kyllä naisen pitää siinä vaiheessa jo osata sanoa, luottaako hän minuun vai ei. Pitkään odottaminen ei kannata, koska siveyden sipulit ovat melkein aina huonoja seksissä. Ihmisen täytyy olla vähän rietas ollakseen hyvä rakastaja.

Vierailija
13/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä tuntea mies ja arvomaailmansa, sopiiko mulle ja sovinko hänelle. Ei siihen ihan viidellä tapaamiskerralla pääse. Kun en ole hakemassa "jotain vaan". 

Juu, ja prioriteetit tällä havaa: minä, lapsi, koira, mahdollinen mies... Koiran yläpuolelle jos pääsee, niin se on jo luottamuksen osoitus;)

Vierailija
14/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä tuntea mies ja arvomaailmansa, sopiiko mulle ja sovinko hänelle. Ei siihen ihan viidellä tapaamiskerralla pääse. Kun en ole hakemassa "jotain vaan". 

Juu, ja prioriteetit tällä havaa: minä, lapsi, koira, mahdollinen mies... Koiran yläpuolelle jos pääsee, niin se on jo luottamuksen osoitus;)

Kyllä minä ainakin 15–20 tunnin aikana ehdin tutustua ihmiseen niin, että tiedän, pidänkö hänestä romanttisessa mielessä vai en, ja yhteensopivuudestakin saa jo kohtalaisen kuvan.

Minulla on korkea libido, ja seksi on minusta kivaa, joten jos toinen ei ole seksiin valmis tuossa ajassa, hän ei selvästikään ajattele seksistä samalla lailla, emmekä ole siten yhteensopivia. Tosin sinä et tunnu olevan kiinnostunut deittailusta ja seksistä, joten en tiedä, miksi mielipiteelläsi olisi väliä.

Vierailija
15/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion odottaa avioliittoon asti. Viimeksi en ja nyt on kaksi lasta ja väkivaltainen exä. En todellakaan halua miestä joka on paneskellut vaikka kuinka monen naikkosen kanssa. Ällöttävä ajatus, siksi en tee sitä itsekään. Ja lisäksi seksissä annat aika paljon itsestäs toiselle enkä halua antaa sitä sellaiselle joka ehkä jättää sut. En halua että kävelen kadulla vastaan miestä joka on nähnyt kaiken.

Vanhempien ja siskon esimerkistä tiedän että se kannattaa.

Jos en löydä samanhenkistä miestä niin mieluummin olen yksin :D

Vierailija
16/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin avioliittoon, tosin ehkä en nykyaikana, siitä on jo aika monta vuotta.

Ei toista tarvitse testata, seksiä voi opetella yhdessä, ja kun on ihastunut ja rakastunut, vetoa kyllä on. Päin vastoin, pidättäytyminen kasvattaa seksuaalista jännitettä hurjasti. Sitä nämä 'seksuaaliset' ihmiset eivät koskaan pääse kokemaan.

Vierailija
17/29 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu jo kaksi vuotta ja edelleen odotellaan. Seksiä vasta avioliitossa. Onneksi mieskin on samaa mieltä.

N23

18/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me odotettiin noin 4-5 kuukautta. Edettiin hitaasti, joten tuota ennen oltiin kokeiltu jo jtn juttuja, mikä oli musta oikeastaan hyvä. Koska sitten siitä ensikerrasta ei tullut kivulias. Oli siis molempien ensikerrat, silloin ikää mulla 21, miehellä 20. En tiedä odottaisinko nyt enää niin kauan, jos tämä suhde loppuisi. Heti en ole sänkyyn ikinä hyppäämässä, mutta en välttämättä enää noin kauan. Ja avioliittoon en ikinä odottaisi, koska se lataisi liian suuria odotuksia ja avioliitto ei ole mulle tärkein. En halua välttämättä ikinä naimisiin.

Vierailija
19/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1849 kirjoitti:

Me odotettiin noin 4-5 kuukautta. Edettiin hitaasti, joten tuota ennen oltiin kokeiltu jo jtn juttuja, mikä oli musta oikeastaan hyvä. Koska sitten siitä ensikerrasta ei tullut kivulias. Oli siis molempien ensikerrat, silloin ikää mulla 21, miehellä 20. En tiedä odottaisinko nyt enää niin kauan, jos tämä suhde loppuisi. Heti en ole sänkyyn ikinä hyppäämässä, mutta en välttämättä enää noin kauan.

Minulla sama tilanne. Alettiin seurustella nykyisen mieheni kanssa päälle 2-kymppisinä ja oltiin puoli vuotta yhdessä ennen kuin alettiin harrastaa "varsinaista" seksiä. Oltiin molemmat kokemattomia. Mutta jos nyt ero tulisi ja alkaisin etsiä uutta miestä, niin tuskin odottaisin enää puolta vuotta.

Vierailija
20/29 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen ja ikää on 84v.