Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko kukaan muu pää tyynyn ALLA?

Vierailija
16.06.2017 |

Mies nukkuu, en tajua miten saa happea. Ei kuulema pysty nukahtamaan jos ei ole tyynyä pään päällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin naisesta jolla oli tuo tapa, hän kuoli juuri tuohon hapenpuutteeseen. Englannissa 90-luvulla. Hirvittävää miehen herätä ja vaimo on tukehtunut. Hui. Sori, tämä nyt ei varmasti sinua auta.

Vierailija
2/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun joskus. Tyyny vaimentaa ääniä ja aamuaurinko ei paista tyynyn alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tekee myös tuota varsinkin ollessaan kipeänä. En voi ymmärtää. Hirveä ja vaarallinen tapa. Myös yhdellä lapsistamme samaa taipumusta.

Vierailija
4/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olrn nukkunut niin kauan kuin muistan. Vatsallani ja tyyny pään päällä. Ei kai siihen tukehdu kun voi heittää pois.

Vierailija
5/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin tuon saman armeijassa. Vaimentaa ääniä on lämmin. En kyllä aina niin nuku.

Vierailija
6/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukun kyljelläni ja toinen tyyny korvan päällä. Olen meluisasta perheestä kotoisin, siksi näin.

Vierailija
7/9 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin teen, johtuu silmien valonarkuudesta. Tyyny on otsan yläpuolella, alareuna nenän yläpäässä.

Joskus silmillä on huivi tai hotellissa pikkupyyhe tms. Joskus huivi on pantana pään ympäri niin että korvatkin peittyy. Mökillä saatan nukkua huppu päässä.

Pääasia että jotenkin saa nukuttua.

Vierailija
8/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valo-ääniherkät käytä unimaskia ja korvatulppia? Tehokkaampia ja ei tukehdu.

Vierailija
9/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nukun hamburger menetelmällä. Yksi tyyny pää alla ja toineen päällä. Talvella etenkin mukava kietoutua lämpimään. Pää peiton alla ei voi hengittää. Tyynyjen väliin jää sopiva rako josta uninen tuhina pääsee kulkeutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän