Kesko työpaikkana
Millainen on Keskon toimisto työpaikkana? Onko etätyömahdollisuus? Onko käytössä joku kellokortti tai työajanseuranta? Onko matkapuhelinetu, liikuntasetelit tms etuja?
Kommentit (35)
Kaikin keinoin yritetään kiertää työehtosopimusta. Eikä siitä pomot ymmärrä ollenkaan. Mm. Isyyspäiväraha sai tapella että sain sen mitä kuului 6päivältä. Yrittävät kusettaa työtekijää minkä ehtivät. Jos vaikka on sairastunut ennen lomaa niin meinaavat ettei loma siirry ja kaikkea tälläista paskaa. Pitää itse tietää mihin on oikeus ja miten kuuluu mennä.
Samanlaiset kokemukset täälläkin! Ennen oli hyvä ja arvostettu työpaikka, nykyisin on kaikkea muuta.
Tuntuu kuin kusipäisyys olisi kaikista tärkein ominaisuus johtajien valinnassa!
Se on selvää, että tuollaisella johtamistyylillä paras porukka sieltä siirtyy muihin töihin.
No viittasinkin juuri yt seurauksina irtisanottuihin, tässä joukossa saattaa olla hankalia tyyppejä, ikuisia valittajia ja sairaslomalaisia, ei heille tulla tarjoamaan paikkaa jos muitakin on tarjolla samasta porukasta. Jos yt-porukasta ei löydy sopivaa niin sitten muutetaan työnkuvausta sopivasti, jotta voidaan laittaa ulkoiseen hakuun. Ja kyllä noille yt:een kautta irtisanotuille on hommia täältä Keskolta löytynyt ok, tunnen muutaman tällaisen tapauksen.[/quote]
"Muutetaan työnkuvausta sopivasti", niin sitten voidaan kiertää lakia. Eikö tämä ole lain rikkomista, vähintäänkin on moraalitonta toimintaa. Mutta tätähän Kesko jatkuvasti harrastaa. Tekisi mieli vinkata lehdistölle, jos joku rupeasi penkomaan asioita. Sanon vaan, jos olet hakemassa töihin keskolle, älä hae, ei ole kiva paikka!
Kaikki esimiehet keitä olen Keskolla kohdannut, ovat olleet pettymyksiä. Ylimielisyyttä, selän takana paskan puhumista kollegoista, sääntöjen kiertämistä, huonoa kommunikointia (jos lainkaan), ei haluta maksaa mikä työntekijälle kuuluu koska budjetti (oon kyllä kuullu et harvinaisen hyvää tulosta tullut viime aikoina)...lista jatkuu, en suosittele kellekään hakemaan töihin. Työ raskaus, palkan ala-arvoisuus ja tuo edellämainittu huono johtaminen ovat syitä miksi olin helpottunut lähtiessäni.
tosiaan sen verran iso talo, että eroja alojen ja osastojen välillä on. Ruoan puolella nykyaikaisempi meininki, toisilla aloilla taasen lähdetään ihan siitä, että nuoret naiset saa taputuksia pepulle työpäivän aikana, johtoryhmissä ei istu yhtään naista ja johtaminen ymmärretään pelkäksi käskyttämiseksi. Hyvin hämmentävä aikamatka menneisyyteen niin monin eri tavoin. Toimistotila (Kampus) on kiva ja työkaverit pääosin leppoisia, mutta sellainen draivi ja positiivisuus vaan puuttuu, koska korkea hierarkia ja vanhanaikaiset tavat tehdä. Hyvin vähän tulee itse asiassa tehtyä töitä, koska ei saa tehdä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti, tehotonta siis on.
Onkos tuoreita kokemuksia? Nimenomaan Kampuksella työskenteleviltä.
Haluaisin kommentoida täällä sen verran entisenä keskon työntekijänä.... on hyviä paikkoja mutta varsinkin limingassa kannattaa miettiä, hakeeko kaupan puolelle tai ravintolan puolelle... kauppias on kyllä jotain aivan käsittämätöntä! Toivotaan että keskon johto on muuttunut sen verran, että laittavat nämä niinsanotut "hirmuvaltiaat" poissa! Ei auta vaikka olet yhteydessä liittoon, keskoon ja mihin lie muualle.... niin siellä vaan sama kauppias pörrää edelleenkin. Kauhea eriarvoinen kohtelu talossa, tessiä noudatetaan miten se parhaiten taloon päin näyttää ja työntekijät poljetaan maahan mikäli kyseenalaistat jotain!
Hyvä paikka tekijälle. 2 kaveria töissä siellä. Älä saikuta turhaan niin ei tule potkuka ikinä.
Keskolla on Kampuksella monesta paikkoja auki. Johtuuko tämä siitä, että talo on iso vai, että työntekijät eivät pysy?
Samaa mieltä paska työpaikka ja paskamaiset pomot!
Entä vuonna 2025. Kokemuksia K-kampuksesta?
Mielenkiintoista! Firmalla on hyvät tuotteet ja tekee kovaa tulosta. Näin asiakkaana olen tyytyväinen Keskoon.
Luulin, että se olisi myös hyvä työpaikka. Mutta kyllähän taloudellinen menestys on yksi asia hyvässä työpaikassa.