Käsitys vihreiden kannattajista on surkea
Itse kannatan vihreitä koska kannatan EU:ta. Se on selvästi paras vaihtoehto koska vihreät on voimakkain EU:n kannattaja. Vasemmisto ja oikeisto höpinät ei kiinnosta yhtään. Kannattajiin kuuluu hyvin erilaisia ihmisiä. Kansainvälisyys on tärkeää ja EU.
Kommentit (8)
Jaa taas näitä
"no kun kansainvälisyys on tärkeää"
- Miksi?
"no en mä tiiä mutku se on. Joo ja siks mä äänestän vihreitä".
Vierailija kirjoitti:
Kannatan monia vihreiden ajamia asioita, mutta koska puolue suhtautuu kielteisesti ydinvoimaan ja metsästykseen, niin en voi ikipäivänä äänestää heitä. Tosin peressanvaaleissa äänestin Haavistoa, mutta peressahan ei olekkaan puolueensa sätkynukke.
Ymmärrän. Noista kumpikaan ei ole minulle merkittävä asia. Ydinvoiman sijaan tuulivoimaa ja aurinkovoimaa kunhan kehittyvät lisää. Metsästyksessä ehdottomasti sitä mieltä että ihmisille vaarallisia eläimiä ja petoeläimiä saisi metsästää enemmän. Paljon enemmän tulisi lupia karhujen kaatoon jos saisin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa taas näitä
"no kun kansainvälisyys on tärkeää"
- Miksi?
"no en mä tiiä mutku se on. Joo ja siks mä äänestän vihreitä".
Mitä sitten? Syy sekin äänestää ja hyvä sellainen.
Minä en kannata mitään vihreiden ajamista asioista, enkä tule ikinä äänestämään tuota Stasin luomusta.
Eikö vihreät ollut joskus muinoin ympäristöpuolue? Mihin ne asiat oikein on heiltä jääneet, ei vissiin enää paljon kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö vihreät ollut joskus muinoin ympäristöpuolue? Mihin ne asiat oikein on heiltä jääneet, ei vissiin enää paljon kiinnosta?
Vihreiden kannattajisto kaupungeissa. On se edelleen sitäkin, laajentunut vain paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan monia vihreiden ajamia asioita, mutta koska puolue suhtautuu kielteisesti ydinvoimaan ja metsästykseen, niin en voi ikipäivänä äänestää heitä. Tosin peressanvaaleissa äänestin Haavistoa, mutta peressahan ei olekkaan puolueensa sätkynukke.
Joo, minunkin mielestäni kaikki sudet, ilvekset, ahmat ja karhut voisi poistaa. Olisi pelkkiä riistaeläimiä vaan.