Orpon mielestä Toimi Kankaanniemi on häirikkö
Voiko joku selittää minulle että mihin tämä kokoomuksen puoluejohtajan arvio perustuu? Äänioikeutettuna kansalaisena haluaisin tietää että mikä se syy voisi olla.
Kommentit (11)
Ketkujen mielestä kaikki suoraselkäiset totuuden puhujat on häirikköjä.
Itse Orpo on vain alimittainen itkupilli, miestä hänessä ei ole lainkaan.
Vanhuudenhöperö ei häirikkö.
Some-kommenttien mukaan mies ei ollut parhaimmillaan viime sunnuntaina.
Eikö kokoomuksen puoluejohdon mielestä enää kannatakkaan äänestää?
Eduskunnan puhemiehen pitäisi antaa huomautus kokoomuksen puoluejohdolle käytetystä kielestä, tai sitten jonkun oikeusoppineen.
Jonkun pitäisi tehdä kantelu Orvon puheista.
Mikäli Orpolla olisi älliä, niin veisi nyt puolueensa oppositioon ja kaataisivat hallituksen. Uusien vaalien myötä nousisi pääministeriksi, sen verran on kova kannatus sekoomuksella nyt.
Suomessa on niin paljon wannabe-ihmisiä, eli velkaelviksiä, niin kokoomuksen suosio on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Itse Orpo on vain alimittainen itkupilli, miestä hänessä ei ole lainkaan.
Suoraselkäiset totuuden puhujat? Missä ne on? Vielä maanantaina Toimi kannatti hallitusta ja sen leikkauksia. Seisoi vankasti hallitusohjelman takana. Torstaina arvosteli (omaa entistä) hallitusta ja oli huolissaan köyhistä. Jos Juha ja Petteri olis ottanut Toimin hiekkalaatikolleen leikkimään, ei olis Toimi köyhiä muistanut ollenkaan. On niin vitun suoraselkäistä, on on.
Ette kai te tosissanne usko tuota paskanjauhantaa?
Onhan noita pikkumiehiä ennenkin ollut, jotka ovat halunneet olla diktaattoreita. Moni on ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse Orpo on vain alimittainen itkupilli, miestä hänessä ei ole lainkaan.Suoraselkäiset totuuden puhujat? Missä ne on? Vielä maanantaina Toimi kannatti hallitusta ja sen leikkauksia. Seisoi vankasti hallitusohjelman takana. Torstaina arvosteli (omaa entistä) hallitusta ja oli huolissaan köyhistä. Jos Juha ja Petteri olis ottanut Toimin hiekkalaatikolleen leikkimään, ei olis Toimi köyhiä muistanut ollenkaan. On niin vitun suoraselkäistä, on on.
Ette kai te tosissanne usko tuota paskanjauhantaa?
Eikö näytä pikemminkin siltä, että se on kannattanut sitä lähinnä puolueuskollisuuden ja -kurin vuoksi eikä "vankasti"?
Kyllä tuo uskottavampaa minusta on kuin uuvattien puheet "pienestä ihmisestä".
Orpo vinkkaa suoran toiminnan suuntaan äänestämisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Orpo vinkkaa suoran toiminnan suuntaan äänestämisen sijaan.
Petteri Orvosta ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa että olisi älykkö. Enkä ole kyllä tämmöistä kuullutkaan sanottavan.
Orpo juuri sellainen runkkari, että la yönä nakkikioskin jonossa, jos kännissä vetäisi sitä huulesta ja nenästä, se alkaisi itkemään.