Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaani! Miksi et syö kasvipohjaisia tuotteita jotka ovat koskeneet lihaan?

Vierailija
16.06.2017 |

Vein nyyttäreihin kanasalaatin. Tiesin että paikalla on kaksi vegaania joten tein heidän elämänsä helpommaksi ja jätin kanat (sisäfilee, ei edes mitään pieniä suikaleita) vaan siihen salaatin päälle, jotta he voisivat odottaa että muut on ottanut kanaa siitä, ja saavat sitten itse sieltä alta pelkkää salaattia.

Mutta hepä eivät voineet syödä edes siitä kanojen alta salaattia. Odottivat että pinnasta oli kuorittu ainakin 10cm ja sitten vasta ottivat pohjalta, koska eivät voi syödä salaattia joka on koskenut kanaan.. Niiku miks?

Ymmärrän etteivät he ota kanaa vaikka "se nyt joka tapauksessa on siihen laitettu". Mutta mitä väliä sillä on onko se salaatti siitä pinnasta vai pohjalta? Kun nyt ei siis kyse ole kuitenkaan allergiasta.

En mä siitä mieltäni pahoittanut, pääasia että tykkäsivät. Eikä tämä ole mitään vittuilua. Ihmetyttää vaan miksi noin toimivat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi ottanut moista ollenkaan, enkä ole edes vegaani, en vain syö lihaa. Ajatuskin lihasta saa vatsan pyörähtämään ympäri, joten ei kiitos tuollaisille ruuille.

Vierailija
2/3 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ällöttää ajatuskin lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vegenä voisin syödä tuollsista salaattia, mutta olisi inhottava alkaa nyppimään kanoja pois että saa salaattia. Säätämistä.