Mistä miehen serkun käytös minua kohtaan johtuu
Olemme seurustelleet mieheni kanssa vuoden ja tapasin ny ekaa kertaa vasta mieheni serkun. Kun minut esiteltiin hänelle ,niin hän mulkaisi vain oudosti minua. Aikomukseni oli kätellä ,mutta kyseinen ihminen ( naispuolinen) ei siihen suostunut,joten vedin hölmistyneenä käden pois. Tilanne harmittaa,koska olisin aidosti halunnut tehdä tuttavuutta . Miksi hän käyttäytyy minua kohtaan näin,vaikka emme ole koskaan edes tavanneet?
Ps . Toivoisin asiallisia vastauksia..
Kommentit (20)
Vaikea näillä tiedoilla sanoa johtuuko tuo käytös sinusta henkilökohtaisesti, serkun huonosta päivästä, vanhoista sukuriidoista vai mistä...
kokeile edetä varovasti hänen kanssaan. kun näette, juttele hänelle mutta vain turvallisista ja arkisista asioista niinkuin säästä, huonen sisustuksesta jossa olette, kauniista puutarhasta jne.. älä ala heti kertomaan siitä kuinka työpäivä meni huonosti kun työkaveri mokasi sun muuta. pikkuhiljaa hyvä tulee
No se niinku katto et oot nätti ja tuntee sillee alemmuutta sua kohtaa. Ja tällee. Ni siis se on salee kateellinen ja tuntee olonsa uhatuks jasillee.
Katsoi, että taas se toi yhden akan näytille.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä naiset vaihtuu kuin sukat niin ei sitä viitsi alkaa tarkempaa tuttavuutta tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä naiset vaihtuu kuin sukat niin ei sitä viitsi alkaa tarkempaa tuttavuutta tekemään.
No ei kyllä todellakaan vaihdu. Oon toinen seurustelukumppani hänelle ja hänellä oli pitkä tauko ennen kun tapasi minut. En mielestäni antanut sellaista kuvaa,joten en tiedä mistä sait moista päähäsi.
Jos ei nyt lempiserkku ole kyseessä, niin tuskin tapaatte usein jatkossakaan. Voit olla niin kuin et olisikaan ja tutustua muihin.
Tuskinpa tuolla kannattaa päätään vaivata, kun et kuitenkaan voi tietää meneekö veikkaukset oikeaan vai väärään. Ole aikuinen ja anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan vaihdu. Oon toinen seurustelukumppani hänelle ja hänellä oli pitkä tauko ennen kun tapasi minut. En mielestäni antanut sellaista kuvaa,joten en tiedä mistä sait moista päähäsi.
Kysyit että mikä tuon voisi aiheuttaa ja tuo sen voi aiheuttaa. En minä teitä tunne joten totuutta en voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit että mikä tuon voisi aiheuttaa ja tuo sen voi aiheuttaa. En minä teitä tunne joten totuutta en voi kertoa.
No aloittaja ei kuitenkaan varmaan kaivannut piikittelyä . Onneksi olkoon,sinä sen osasit!
No eihän tuota oikeasti voi tietää kuin serkku itse. Voisit häneltä itseltään kenties tiedustella? Tai vaikka kysellä mieheltäsi, jos osaisi selittää? Ensimmäisinä mahdolisuuksina itselleni tuli mieleen, että olisi ollut läheinen miehesi edellisen naisystävän kanssa ja nyt harmittaa, kun "olet ottanut tämän paikan". Ta ehkä on yrittänyt jotain ystäväänsä naittaa miehellesi tämän sinkkuaikana ja kiukuttaa, kun sinä kelpasit ja häenntarjokkaansa ei. Tai oletko tavannut muita sukulaisia serkun ja mihesi yhteisiä tuttuja tai tätä ennen? Olisiko joku heistä voinut puhua pahaa sinusta (totta, väritettyä tai valhetta) ja siksi olisi ennakkoasenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviin käytöstapoihin kuuluu tervehtiä. Tietenkin keskimääräinen Suomi-juntti ei tällaista osaa. Jopa kaupan kassalla ainakin itse tervehdin tuntematonta myyjää ja hymilen. Entä te muut? Jörötättekö ja luimisteletteko tuntemattomille ja edelleen viedään tätä mainosta meistä Suomalaisista maailmalle?
Vaikuttaa vaan ihan perinteiseltä kusipäältä, jolla ei ole mitään käytöstapoja.
Kuulostaa mun naispuoliselta serkulta ja mulla on siis myös miesserkkuja. Itse en ole enää heidän kanssaan tekemisissä. Tämä nainen nyt vaan on aina ollut just tollanen kauhee minä minä-tyyppi. On olevinaan aina joku miss universum ja on monesti ollut minuakin kohtaan tuollainen jopa kun kaverini kanssa tultiin heille kylään niin vaan mulkaisi meitä, kyllä hävetti. Sitten häihinsä laittoi kutsun vain mulle, ei lainkaan miehelleni joka on sentään kihlattuni. En mennyt.
Vaikea sanoa, mutta vastaava kokemus itsellä miehen miespuolisesta serkusta (ja hänen tyttökaveristaan). Olin väärää "heimoa" eli ennakkoluulot, joita olivat ruokkineet selän takana mustamaalaamalla puolisoni siskot ja äiti. Kasvotusten aivan mukavia ihmisiä, mutta...
Ihmiset pääsääntöisesti eivät osaa käyttäytyä. Se on harmillista ja aiheuttaa pahaa mieltä, mutta sille on yleensä mahdoton tehdä mitään. Paras olisi antaa olla ja etäämpää katsella, mihin tilanne kehittyy vuosien saatossa. Mitään ei kannata erikseen satsata, koska se vain aiheuttaa lisää pahaa mieltä.
Sillä oli migreeni? Kiinnittikö miehesi käytökseen mitään huomiota. Jos ei niin se on sitten tämän henkilön tavallista käytöstä. Kaiskki eivät ole niin käytöstavoista tietoisia tai niitä noudata. Olet pahoittanut mielesi ymmärettävästi. Mutta ajan kanssa totut siihen että tämä henkilö ei tule olemaan paras ystäväsi.
ehkä hän käyttäytyy kaikkia kohtaan niin. mahdoton tietää, yritä päästä yli asiasta. ensi kerralla sitten otat viileämmin hänen kanssaan. ihmiset on ihmisiä ja käyttäytyy joskus ymmärtämättömästi