Hankalaa, kun kuun loppu osuu viikonlopulle ja rahaa vasta 3.7
Kommentit (17)
Useimmista paikoista maksetaan jo edellisenä perjantaina, jos maksupäivä osuu lauantaiksi tai sunnuntaiksi. Näin ainakin eläkkeiden kohdalla. Otapa selvää!
Joku lasku osuu aina kuun loppuun.
Kyllä se on 1. arkipäivä kun saa rahat, tiedetään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmista paikoista maksetaan jo edellisenä perjantaina, jos maksupäivä osuu lauantaiksi tai sunnuntaiksi. Näin ainakin eläkkeiden kohdalla. Otapa selvää!
Nimenomaan eläkkeiden kohdalla näin ei ole, jos maksupäivä on kuukauden ensimmäinen arkipäivä.
Eihän tuossa kauaa tarvii odotella palkkaansa. Vai meneekö viikonlopun kännääminen nyt pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa kauaa tarvii odotella palkkaansa. Vai meneekö viikonlopun kännääminen nyt pilalle?
Eivät kaikki kännää kuten sinä.
T. Ohis
Mulla ainakin palkka tulee perjantaina, jos maksupäivä osuu lauantaiksi tai sunnuntaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin palkka tulee perjantaina, jos maksupäivä osuu lauantaiksi tai sunnuntaiksi.
Ennen meilläkin.
Heinäkuun 3. päivä on maanantai, ja tuolloin tulee kunnan, kirkon ja valtion eläke. Mikäli 3. päivä sattuu lauantaille tai sunnuntaille, silloin eläkkeet tulevat jo edeltävänä perjantaina. Mikäs meillä eläkeläisillä, eläke tulee vaikkei eväänsä väräytä.
Miten voi olla niin pennilleen kulutettu rahat, että pari päivää aiheuttaa jonkun nälänhädän? Tiedäthän sä ne tilipäiväsi jo etukäteen, etkö osaa jakaa rahoja niin että ne riittää?
Eiköhän tässä taas provoilla Kelan toimeentulotuesta, mikä on tilillä 3.7. Tarkoitus saada ihmiset haukkumaan "loisia", joilla ei ole raha-asioiden hallintaa ja joiden pitäisi mennä röihin.
Kuun loppuhan ei osu viikonlopulle vaan perjantaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ohis
Terve Ohis! Minä en kännää.
Ihanaa viikonloppua sinulle 🌺😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. OhisTerve Ohis! Minä en kännää.
Ihanaa viikonloppua sinulle 🌺😘
Nyt paljastit itsesi, eka härnäsin ja nyt vakuutit viimeistään kännääväsi. Se koira älähtää...;)
Muuten tulisi jo 1.7