dieettineuvoja? elämäntapamuutosta kehiin..
Perinteinen syö vähemmän, kuluta enemmän. Mitä muuta tehtävissä? 5kg alkuun pois ja sitten ehkä toinen 5kg. Lihasvoima ja terveys pääasia.
Kaikki vinkit ja tsempit tervetulleita. Motivaatio kohdillaan.
Kommentit (12)
Syö vähemmän mutta paljon proteiinia ja treenaa lihaksia.Lopettamalla vain syömisen häviää lihaksia eikä rasvaa jonka jälkeen lihoo vauhdilla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän mutta paljon proteiinia ja treenaa lihaksia.Lopettamalla vain syömisen häviää lihaksia eikä rasvaa jonka jälkeen lihoo vauhdilla takaisin.
Proteiinin liika syöminen on aivan järjetöntä.
Lopeta napostelu. Eli selkeät ruoka-ajat, eikä muulloin mitään pikkusyömistä. Vielä kun kiinnität hiukan huomiota ruokaan, niin se on hyvä juttu. Ei siis mitään höttöä pelkästään tai sitten överiraskasta. Sellaista ruokaa, joka pitää nälän ja jaksat käydä lenkilä tms.
Muista riittävä juominen, siis ihan veden juominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Proteiinin liika syöminen on aivan järjetöntä.
Niin kuin rasvankin. Hiilihydraateista puhumattakaan.
Joo, ei tarkoitus lopettaa syömistä.. vhh vois olla hyvä. Sokerit ja valkoiset jauhot pois.. Salitreeni ei tuonut tulosta kun ruokavalio rempallaan..
onko soijalecitiinillä tms mitään merkitystä? Hyviä neuvoja näistä ravinteista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tarkoitus lopettaa syömistä.. vhh vois olla hyvä. Sokerit ja valkoiset jauhot pois.. Salitreeni ei tuonut tulosta kun ruokavalio rempallaan..
onko soijalecitiinillä tms mitään merkitystä? Hyviä neuvoja näistä ravinteista?Ap
Unohda kaikki lisäravinnejutut. Syö oikeaa puhdasta ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
onko soijalecitiinillä tms mitään merkitystä? Hyviä neuvoja näistä ravinteista?Ap
Itse aloin taas pitkästä aikaa kunnolla treenaamaan. Paino vaan nousi, koska ruokahalu kasvoi eli ei valitettavasti se kuuluisa lihas tai edes neste lihaksissa nostanut painoa. Tahallaan kokeilin gfg -dieettiä jota oon muokannu itselleni sopivaksi. Lähinnä sen avulla opettelen taas annoskoot ja ruokarytmin uusiksi. Jopas alkoi paino tippumaan, treeni paranemaan ja fiiliskin tosi hyvä :)
Kiitos hyvistä vinkeistä ja tsempistä!
Nyt alkaa lomakin niin hyvin voin keskittyä reeniin ja elämästä nauttimiseen ja terveyteen!
Ap
Mä vaan ihan ihan ihan oikeasti vaihdoin puolet siitä ruokalautasesta salaattiin ja kasviksiin ja kun olin syönyt ja tuli santsin aika, päätin että EI, tämä oli tässä! Sitten söin parin tunnin päästä välipalaa joka oli vihannesta ja vaikka viili.
Yleensä olen raskausaikana lihonut 30 kiloa, nyt en, ja olo on muutoinkin mainio.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan ihan ihan ihan oikeasti vaihdoin puolet siitä ruokalautasesta salaattiin ja kasviksiin ja kun olin syönyt ja tuli santsin aika, päätin että EI, tämä oli tässä! Sitten söin parin tunnin päästä välipalaa joka oli vihannesta ja vaikka viili.
Yleensä olen raskausaikana lihonut 30 kiloa, nyt en, ja olo on muutoinkin mainio.
Olisit ruoka-aikana syönyt itsesi kylläiseksi, niin ei olis tarvinnut parin tunnin päästä taas syödä.
Aloita liikkuminen tekemällä pitkiä ja reippaita kävelylenkkejä päivittäin. Kuten edellä mainittu, salilla raudan pumppaaminen kasvattaa ruokahalua ja lihaksia, eli laihtuminen voi olla hankalampaa.
Syömisen kanssa ei tarvitse turhia kikkailla, syö säännöllisesti joka päivä samaan aikaan terveelliset ja täyttävät ateriat (aamiainen, lounas, välipala, illallinen). Näin energiataso pysyy tasaisena ja järkyttävää nälkää tai ruuan himoa ei synny.
Vhh-ruokavalio on hyvä.