Seksin määrä elämässäsi
Kommentit (13)
Kaksi kertaa viikossa on liian vähän, mutta ainakaan työviikkoina emme mieheni kanssa enempää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Melkein tarpeeksi, mutta toisaalta harmittaa, etten ole kokenut tuota asiaa, josta kaikki puhuu. Haluaisin edes kerran kokeilla, mutta en oikein uskalla... hui, seksi!
Eli siis vastasin "liian vähän".
N 26
Olen ihan samanlainen. Seksiä olisi nuorempana ollut tarjolla, ja varmaan vieläkin jos vaivaa näkisi, mutta jotenkin onnistuin aina "puhumaan" itseni pois siitä. Ajatus alasti olemisesta toisen kanssa pelottaa minua ja se ei tunnu luonnolliselta, vaikka se sitä onkin. Keskityin sitten kaikkeen muuhun ja nyt on aika myöhäistä tälle. Vaikea selittää. Omalla kädellä mennään. m27
Nuorena ja röyhkeän itsevarmana sitä oli ihan mukavasti. Ensimmäisen vakikumppanin kanssa todella paljon ihan sen 7-vuotta kestäneen suhteen loppuun. Sen jälkeen sitä ei ollut 2-vuoteen ollenkaan, sitten sitä taas 3-vuoden ajan tuli, kunnes loppui sekin suhde. Nyt on oltu jo 3-vuotta ilman naista ja yritän vaan säilyttää mielenterveyteni.
Jos neitsyys meni vasta 26-vuotiaana niin mitäs luulet? N28
Vierailija kirjoitti:
Jos neitsyys meni vasta 26-vuotiaana niin mitäs luulet? N28
Oma vikasi, ei kenenkään muun. Itsepähän elämäsi järjestelet.
Keskimäärin kai ihan sopivasti. Sanotaan näin, että omasta mielestä esim tällä hetkellä sitä on liian vähän, mutta koska en ole suhteessa, olisi enempi seksin harrastaminen liikaa moraalin ja terveyden kannalta. Ja toisaalta ajoittain seksiä saattaa olla likaa ja toisinaan liika vähän, joten keskimäärin se kai on sitten tarpeeksi.
Voisin olla sinulle potentiaalinen 'kokeilukaveri'. Hellä, kiltti ja huomaavainen;)
Ihan tarpeeksi. En välitä seksistä, se on ollut suhteissa vaan välttämätön paha ja nyt kun olen ollut 5 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä, elämä on parempaa siltä osin.
Nuorena oli vaikka kuinka paljon mutta nykyisin on pitkiäkin aikoja selibaattia.
Teinit talossa ja muita häiriötekijöitä, joten kyllä sitä vaan on liian vähän, mutta mitä sitten...?
Kyllä minä olen ollut koko elämäni puutteessa, nuorena halusin joka päivä, sain hyvässä lykyssä kerran viikossa, nykyään haluaisin kerran viikossa tai edes pari kertaa kuussa, ja saan hyvä jos kerran kuussa. Ja 16-vuotiaasta asti olen ollut yhtä vuotta lukuunottamatta parisuhteessa.
En tiedä mistä se johtuu että mun elämän miehet (2kpl) on olleet sellaisia jotka ei pysty kovin usein seksiin, eikä kai se halukaan ole lähellekään sitä luokkaa kuin minulla. Ensimmäinen mies oli aika paljon vanhempi kuin minä, en ole koskaan siis nuorenakaan ollut nuoren innokkaan miehen kanssa, se on aika surullista. Mutta olen kiitollinen jos mies vielä 10-15 vuotta jaksaisi edes tällä tahdilla, en haluaisi että seksielämä vielä nelikymppisenä loppuu.
N42
Ei yhtään. Melkein tarpeeksi, mutta toisaalta harmittaa, etten ole kokenut tuota asiaa, josta kaikki puhuu. Haluaisin edes kerran kokeilla, mutta en oikein uskalla... hui, seksi!
Eli siis vastasin "liian vähän".
N 26