Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kieroutunut perhekuvio

Vierailija
15.06.2017 |

Minulla on siis sisarus joka on myös serkkuni. Tämä asia hävettää ja kuvottaa kovasti vaikka ei luonnollisestikaan ole millään tavalla "minun syytäni"...mutta kuitenkin. En ole koskaan kenellekään ns. ulkopuoliselle tästä kertonut. Onkohan ketään jolla olisi sama kyseenalainen tilanne kuin minulla? Välit tähän kyseiseen sisarukseen ovat nykyään etäiset ja olemme kaikin puolin hyvin erilaisia ihmisiä...vaikkakin ihan jo pelkästään tämän oudon sukulaissuhteen takia minua ei oikein kiinnosta pitää yllä minkäänlaista yhteyttä. Toisinaan kadehdin ihmisiä joilla on läheisissä väleissä keskenään oleva ns. normaali perhe.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanot tuota kieroutuneeksi, tulee mieleen, että serkkusi/sisaruksesi on insestin tulos. Mutta tarkoititko sitä? Vaikka olisikin niin, niin eihän se tietenkään ole sinun vikasi eikä sen pitäisi sinun itsekunnioitukseesi vaikuttaa. Jos taas tarkoitit, että toinen vanhemmistasi on tehnyt lapsen sen toisen vanhempasi sisaruksen kanssa... (?) niin en pitäisi sitä mitenkään "kieroutuneena".

Vierailija
2/5 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka pannut ketä? En tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi hankkinut siskosten kanssa lapsia vai mitä?

Vierailija
4/5 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut mitään insestiin viittaavaa. Tarkoitin jälkimmäistä mainitsemaasi. Minusta on kieroutunutta ja hyvin outoa vaihtaa puoliso (tässä tapauksessa vieläpä lennossa) tämän sisarukseen ja mennä vieläpä lisääntymään myös tämän kanssa. -Ap

Vierailija
5/5 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sanot tuota kieroutuneeksi, tulee mieleen, että serkkusi/sisaruksesi on insestin tulos. Mutta tarkoititko sitä? Vaikka olisikin niin, niin eihän se tietenkään ole sinun vikasi eikä sen pitäisi sinun itsekunnioitukseesi vaikuttaa. Jos taas tarkoitit, että toinen vanhemmistasi on tehnyt lapsen sen toisen vanhempasi sisaruksen kanssa... (?) niin en pitäisi sitä mitenkään "kieroutuneena".

Ehkä AP on vanhanaikaisen raamatullinen, sellaiselle puolison sisaruksen kanssa puuhastelu on insestiä. Sillä perusteella se Englannin Henrik VIII yritti saada sitä ensimmäistä avioeroansa, että oli suorittanut insestin mennessään naimisiin veljensä vaimon kanssa (eli Katariina Aragonialainen oli alun perin naimisissa Henrikin vanhemman veljen Arthurin kanssa) ja näinollen heidän avioliittonsa oli laiton. Ei mennyt läpi paavilta ja seuraukset tiedämme, joten ei kuitenkaan ollut mikään kiveen kirjoitettu laki tuo.