Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajat huomio

Vierailija
15.06.2017 |

Koiranomistajat tervehdys.
En vihaa koiria, itsellännikin on ollut sellainen, mutta
- en halua, että kadulla, puistotiellä, Viikin puistoaukealla kävellessäni yhtäkkiä koira syöksyy ja tökkää kuonolla minuun, nuolaisee, tahraa kirsulla vaatteeni tms.
- en halua että metrossa/bussissa/junassa koira myöskään sotkee vaatteeni: Olen työssä asiakaspalvelussa näkyvästi ja jos vaatteeni likaantuvat tai sukkahousut repeytyvät, on haitaksi ja nolo tilanne työssäni
- en myöskään halua, että kyläilette luonani koirienne kanssa kysymättä lupaa, minulla on tähän erittäin hyvä syy
- älkää myös pitäkö koirianne vapaana kaupunkialueella, kun ette aidosti kuitenkaan pysty kytkemään koirianne välittömästi

En voinut koskaan kuvitella, että joutuisin teitä, hyvät koiran omistajat, tällaisista asioista huomauttamaan. Koirien ulosteista en edes jaksa aloittaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nää ole itsestään selvyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luulisi olevan itsestäänselvyyksiä, mutta joka viikko näihin törmää. Tänään jouduin hyppäämään melkein ojaan, kun vastaan tuleva noutaja keksi sen ohitettuani hypätä kohti, remmissä oli, mutta omistaja ei kerennyt tehdä mitään.

Metrossa jouduin vaihtamaan viime viikolla paikkaa, kun joku nuori nainen raahasi penkkivälikköön pystykorvaisen, suuren koiran, joka ensimmäisenä oli kirsu kintuissa haistelemassa jalkoja sotkien housut.

Tänään myös kaksi tätiä talutti viittä koiraa rinnakkain, niin että jouduin ohittamaan heidät keskeltä, osa koirista nuuhkien vaatteissa kiinni. 😐

Vierailija
4/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä olen onnistunut olemaan näin pumpulissa isossa kaupungissa joka on täynnä koiria? Ikinä käynyt mitään. Sit on teitä jotka jatkuvasti hypitte ojaan, kieritte koiranpaskassa ja sukkahousutkin repee jalkaan kun koiran näkee. Mä en käsitä.

Vierailija
5/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Olen pitkään ihmetellyt miksi ihmiset eivät näe vaivaa koiran koulutukseen. Ja miksi koira on vapaana jos ei osaa edes käskyjä, vaan koska se on kiltti!

Vierailija
6/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä olen onnistunut olemaan näin pumpulissa isossa kaupungissa joka on täynnä koiria? Ikinä käynyt mitään. Sit on teitä jotka jatkuvasti hypitte ojaan, kieritte koiranpaskassa ja sukkahousutkin repee jalkaan kun koiran näkee. Mä en käsitä.

Sinä osaat liikkua kaupunkiympäristössä luontevasti ja sujuvasti, ottaen myös toiset huomioon. Kaikki eivät osaa.

Moni mm. kävelee aivan estotta suoraan päin koiraa taluttajineen, silloinkin, kun koirakolla ei ole todellista mahdollisuutta väistää (esim. kiviseinä tai lumivalli estää). Sitten huudetaan, kun "kirsu likasi housuni".

On myös ihmisiä, jotka hyppäävät ojaan rauhallisen koiran tullessa vastaan, ihan riippumatta siitä, mitä koira tekee/ ei tee.

Ja niitä, jotka (usein humalassa) ryntäävät silittämään koiraa VASTOIN omistajan kieltoa, ja räyhäävät sitten omistajalle, kun koira hyppii/nuolee/tms. ("Joo, se on pentu, eikä se tullut valmiiksi ohjelmoituna.")

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi