Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU-kriittisyydellä ratsastanutta Soinin porukkaa kiellettiin edes puhumasta EU- tai euroerosta...

Vierailija
14.06.2017 |

Niin... Mitä jää jäljelle kun itsensä pettää...?

"Terholle tehty pelisäännöt selviksi, sanoo Orpo"

"EU- tai euroerosta ei puhuta, Orpo kuvaili keskusteluja Terhon kanssa."

https://yle.fi/uutiset/3-9670013

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo on nyt kilttiä poikaa. Isot pojat näytti kaapin paikan.

Vierailija
2/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljelle jää tietysti ministerimersun takapenkki ja mainio kk-palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvokas näytelmä mutta demokratian kannalta erittäin valitettava.

Vierailija
4/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt persut  jo ulisemasta.

Vierailija
5/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä mahtakaan olla ne Soinin perussuomalaisten (a.k.a. hillotolppapuolue) keskeiset tavoitteet, jotka hallitus nyt toiminnassaan on huomioinut? Tuleeko mieleen yhtään?

Vierailija
6/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa nyt muistaa, että myös Halla-ahon porukka olis suostunut ihan samaan. Nehän itse kertoivat, että mitään ei olis tarvinnut hallitusohjelmasta muuttaa. Vain toteuttaa mamuohjelmaa tiukemmin. Eu-politiikkaa sopi heille oikein hyvin eli heilläkin olis turvat pysyneet kiinni. Eivät olis vaatineet eroa Eu:sta tms. Heidät heitettiin ulos vain henkilöiden takia, vaikka politiikka on edelleen ihan samaa kuin aiemmin. Eli Halla-aholaisten kanssa mikään EI olisi muuttunut, hallituksen politiikka olis ollut ihan samanlaista kuin Soinin porukan kanssa. Näin on Halla-aho & co. moneen kertaan itse kertoneet ja vakuuttaneet. Mikään ei olisi muuttunut vaikka he olisivat jatkaneet hallituksessa. 

Vierailija
7/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä, miksi jotkut haluaa väkisin istua hallituksessa ja syödä hattunsa?

Vierailija
8/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kannattaa nyt muistaa, että myös Halla-ahon porukka olis suostunut ihan samaan. Nehän itse kertoivat, että mitään ei olis tarvinnut hallitusohjelmasta muuttaa. Vain toteuttaa mamuohjelmaa tiukemmin. Eu-politiikkaa sopi heille oikein hyvin eli heilläkin olis turvat pysyneet kiinni. Eivät olis vaatineet eroa Eu:sta tms. Heidät heitettiin ulos vain henkilöiden takia, vaikka politiikka on edelleen ihan samaa kuin aiemmin. Eli Halla-aholaisten kanssa mikään EI olisi muuttunut, hallituksen politiikka olis ollut ihan samanlaista kuin Soinin porukan kanssa. Näin on Halla-aho & co. moneen kertaan itse kertoneet ja vakuuttaneet. Mikään ei olisi muuttunut vaikka he olisivat jatkaneet hallituksessa. 

Ei kun nimenomaan Halla-aho sanoi, että olisi ollut hänelle ok noudattaa seuraavat 2 vuotta nykyistä hallitusohjelmaa, MUTTA häneltä oli Terhoon tapaan kielletty käymästä mitään keskustelua näistä asioista ja siihen hän ei voinut suostua.

Vierailija
9/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä, miksi jotkut haluaa väkisin istua hallituksessa ja syödä hattunsa?

Ymmärrät sen sitten, jos itse saisit kokeilla ministeriaudin takapenkkiä.

Vierailija
10/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän hallituksen hallitusohjelmasta:

"Euroopan unionin on keskityttävä olennaisimpiin kysymyksiin, eikä integraatiota ole tarpeen syventää

kaikilla politiikan aloilla.

Suomen tavoitteena on sääntöperusteinen ja toimiva euroalue, jossa jokaisella jäsenvaltiolla itsellään on ensisijainen vastuu omasta talouspolitiikastaan. Samoin jokainen jäsenvaltio vastaa itse veloistaan."

Mieli on ilmeisesti muuttunut tuonkin asian suhteen hallituksesssa. Nyt puhutaan nimenomaan ingraation syventämisestä.

Olen varoitellut tällä palstalla siitä, että elinkeinoelämä on vaatinut tarveharkinnan purkamista ETA-alueen ulkopuolisen työvoiman osalta. Nyt EU:n sisältä meille tulee ns. duunaritasoista porukkaa, jotk aovat sekä syöneet töitä suomalaisilta, että saaneet aikaan palkkojen alenemista.

Tarveharkinnan poistaminen tai väljentäminen osuisi korkeakoulutettuihin ns. asiantuntijatyötä tekeviin.

Tässä ote hallitusohjelmasta asian tiimoilta:

"EU-alueen ulkopuolisen työvoiman tarveharkintaa lievennetään, kun se on työllisyyden ja julkistalouden kannalta perusteltua, mahdollistaen yrityskohtaisesti erityisosaajien työllistämisen nopeuttamisen, alueellisen ja alakohtaisen työvoiman turvaamisen sekä käytännön prosessien helpottamisen."

En usko varoittelevani turhaan.

Alkaa olla enemmän kuin selvää, että tälle hallitukselle meillä suomalaisilla, siis kansalaisilla ei ole paljoakaan merkitystä.

Vierailija
11/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Sipilä voisi rehellisesti sanoa, että EU:sta kävi käsky, että yhteistä taakanjakoa, avoimia rajoja jne. vastustavaa puoluetta ei saa päästää hallitukseen?

Vierailija
12/14 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Sipilä voisi rehellisesti sanoa, että EU:sta kävi käsky, että yhteistä taakanjakoa, avoimia rajoja jne. vastustavaa puoluetta ei saa päästää hallitukseen?

Koska Suomi on itsenäinen valtio...... sitten juodaan lasi lämmintä maitoa ja mennään takaisin nukkumaan.

Vierailija
13/14 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytys

Vierailija
14/14 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut pettivät äänestäjänsä, toivottavasti Persujen tilalle tulee joku hyvä puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän