Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin vietellä naisen -- vinkit ovat tervetulleita

Vierailija
14.06.2017 |

Haluaisin vällyjen väliin yhden viehättävän naisen kanssa. Aiempaa kokemusta vastaavasta ei ole. Haluaisin tutustua häneen myös tositarkoituksella ja siis saada hänet vaimokseni. Hän on viehättävä, älykäs ja itseäni reilusti vanhempi. Olen korviani myöten ihastunut häneen, mutta kiusallisen ujo. Miten pääsisin alkuun? Mikä tepsii naisiin? :)

Nimim. Eka kerta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voisin herättää mielenkiinnon olematta liian "tyrkky"? Mistä tiedän, että pitää luovuttaa? Kun siis joissain tapauksissahan ilmeisesti nainen voikin tietoisesti teeskennellä vaikeasti tavoiteltavaa, joten olisi virhe luovuttaa heti.

Vierailija
2/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsevarma, se on avain kaikkeen. Eli älä roiku hänessä, äläkä heti ekana ala leperrellä tunteistasi. Anna ymmärtää, että sinulla on elämä mallillaan, ilman häntäkin. Älä ole tyly kuitenkaan, se on tarpeetonta. Hymyile kauniisti jutellessanne. Kuuntele hänen juttujaan ja kommentoi niitä. Ole huomaavainen. Kerro itsestäsikin, eli älä keskity pelkästään häneen. Jostain syystä me naiset tunnutaan tykkäävän siitä, että ei voida olla ihan varmoja toisen tunteista. Sellainen sopivan viileä etäisyys on seksikästä ja kiehtovaa. Harva nainen jaksaa miestä, joka suutelee maata jalkojen alla ja levittelee ruusun terälehtiä edelle...

N27v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki on päästä koskettamaan -  siis osana koko suunnitelmaa.

Mutta se ei saa olla mitään lääppimistä, vaan sellaista turvallisella etäisyydellä tapahtuvaa... Ja tämä on vaikea selittää, olisi helpompi pitää oppitunti. Esim jos avaa oven ja ohjaa daamin siitä kulkemaan, niin kevyt sipaisu alaselkään (ei takapuoleen eikä lapaluiden väliin) voi toimia.

Tosi intiimiksi mennään, jos saa poimituksi hiuksista jotain (mulle teki yksi työtuttava näin, ja se oli menoa sitten kun nähtiin yöelämässä).

Voi olla myös lähekkäin niin, että hartiat kohtaa tai ohimennen hengittää korvaan.

Mutta nämä on sellaisia juttuja että raja limaisen iljetyksen ja itsevarman viettelijän välillä on häilyvä.

Vierailija
4/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vinkki on päästä koskettamaan -  siis osana koko suunnitelmaa.

Mutta se ei saa olla mitään lääppimistä, vaan sellaista turvallisella etäisyydellä tapahtuvaa... Ja tämä on vaikea selittää, olisi helpompi pitää oppitunti. Esim jos avaa oven ja ohjaa daamin siitä kulkemaan, niin kevyt sipaisu alaselkään (ei takapuoleen eikä lapaluiden väliin) voi toimia.

Tosi intiimiksi mennään, jos saa poimituksi hiuksista jotain (mulle teki yksi työtuttava näin, ja se oli menoa sitten kun nähtiin yöelämässä).

Voi olla myös lähekkäin niin, että hartiat kohtaa tai ohimennen hengittää korvaan.

Mutta nämä on sellaisia juttuja että raja limaisen iljetyksen ja itsevarman viettelijän välillä on häilyvä.

Se raja kulkee siinä, onko mies naisen mielestä hyvännäköinen/haluttava vai ei.