Nainen suuttu tinder treffeillä
Siis miten pienistä asioista ihminen voi suuttuu? Oltiin puistos istumas, ihana lämmin keli. Kaikki meni täydellisesti, kunnes laitoin rap musiikkia soimaan. Hän sanoi hyi miks kuuntelet tollasta et pelkästään pilven polttajat kuuntelee räppii. No jos ihmisen ajatusmaailma on noin kapee niin kuule bye bye.
Kommentit (14)
Olisin sanonut ihan samaa. Kakarat kuuntelee räppiä. Sitä ei voi muutenkaan musiikiksi kutsua. Hyi
Siis täh?
Ja sun mielestä musiikkimaun perusteella katsotaan kuulutaanko yhteen? Ei mua ainakaan kiinnosta mitä toinen kuuntelee jos muuten klikkaa. Taidat olla itsekkin aika pinnallinen ja kapeakatseinen. Ainakin sun tekstin perusteella.
Olit puistossa istumassa ja laitoit musiikin pauhaamaan. Kuulut paskaluokkaan.
Voithan kuunnella räppiä kotonakin ja tumputtaa?
Jos joku kuuntelee paskaa musaa esim justin bieberiä niin tiedän etten voi tykätä siitä ihmisestä. Et joo varsinainen järjen jättiläinen olet. Jatka naisen etsimistä
Minä en olisi pitänyt siitä, että eka treffeillä aletaan kuuntelemaan omaa mielimusiikkia. Olisi ollut kohteliasta keskittyä siihen neitokaiseen ja keskustella ja kuunnella häntä musiikkinappulasta painamisen sijaan. En kuitenkaan olisi pitänyt sitä niin isona käyttäytymismokana, etten olisi voinut antaa sinulle toista tilaisuutta.
Ota opiksesi ja unohda seuraavan kerran musiikki kotiin eka tapaamisella.
Taas naiset heti aukomassa päätään kun mies kirjoittaa aloituksen. :D Aina miehen vika.
Hyvä vaan, että tuli jo ekoilla treffeillä selväksi, että ajatusmaailmanne eivät kohtaa.
Roinatan kirjoitti:
Siis täh?
Ja sun mielestä musiikkimaun perusteella katsotaan kuulutaanko yhteen? Ei mua ainakaan kiinnosta mitä toinen kuuntelee jos muuten klikkaa. Taidat olla itsekkin aika pinnallinen ja kapeakatseinen. Ainakin sun tekstin perusteella.
Ja sinä taidat myös olla aika kapeakatseinen ja surkea ymmärtämään luettua tekstiä.
Pk-seudulla on satanut vettä ainakin viimiset pari päivää, missäs tämä lämmin puistopäivä tapahtui?
No musiikkimausta voi olla montaa mieltä ja nainenkin olisi voinut ilmaista oman mielipiteensä tahdikkaammin, mutta aivan moukkamaista ap:lta alkaa luukuttamaan yhtään mitään kesken treffien. Se antaa heti sellaisen kuvan, että eipä paljon kiinnosta seuralaisen kanssa keskustelu eikä myöskään muiden puistossa aikaansa viettävien ihmisten viihtyvyys. Jos oma deittini käyttäytyisi ekoilla treffeillä noin, niin toteaisin itsekin, että meillä tuskin ajatusmaailmat kohtaavat eikä ole mielekästä jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset heti aukomassa päätään kun mies kirjoittaa aloituksen. :D Aina miehen vika.
Hyvä vaan, että tuli jo ekoilla treffeillä selväksi, että ajatusmaailmanne eivät kohtaa.
No käännäpä sitten sukupuoliroolit toisinpäin ja että se nainen olisi ensitreffeillä pistänyt volyymit täysille jotain Katy Perryä tms. Olisiko sinulla miehenä ollut sellainen olo, että nainen olisi ollut kovinkaan kiinnostunut sinusta persoonana, keskustelusta kanssasi ja mieltymyksistäsi?
Tuollainen on yksinkertaisesti moukkamaista käytöstä keneltä tahansa sukupuoleen katsomatta.
Turussa ainakin on lämmin. Vastaus jollekkin randomille. Mut jokatapauksessa. Olis varmaan pitäny selventää enempi, että oltiin ihan sovittu tästä puistossa istumisesta ja musiikin kuuntelusta. Plus me oltiin jo juteltu ainakin 4 tuntii. Jonka jälkeen sanoin mä laitain vähän musaa ja hän oli ihan myönteinen kunnes kuuli sitten räppiä.
Täh?
Sen takiahan treffeillä käydään että katsotaan sovitaanko yhteen. Jollei sovita, niin ei se tarkoita suuttumista vaan ihan sen tosiasian hyväksymistä, että joku asia on sellainen kynnyskysymys jonka jälkeen laitetaan kantapäät yhteen.
Mua olisi ärsyttänyt se, että ihana lämmin päivä, puisto - ja sitten deitti haluaa vältellä keskustelua räpillä (tosi ysärii). Vaikka oltaisiin oltu vaan hiljaa ja nautittu olosta, mutta kaikenlaiset mölyämiset vie kyllä vähän fiiliksiä treffeillä.