Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kondomi hajosi ja ovulaatio päällä!

Vierailija
14.06.2017 |

Eilen illalla kondomi siis rikkoutui, pääsen hakemaan je-pillerin vasta illalla, koska olen koko päivän töissä eikä minulla ole niin pitkiä taukoja että ehtisin apteekkiin. :x

Sunnuntaina bongasin ovislimat. Millähän todennäköisyydellä olen nyt raskaana? Auttaako je-pilleri jos ovulaatio on jo tapahtunut.

Lapsi ei olisi maailmanloppu, mutta ei vielä ihan toivottavakaan, koska molemmilla on opinnot kesken...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät tutustu siihen, miten hedelmöittyminen tapahtuu? Ette olisi edes kondomia tarvinneet, kun kerran munasolu ei ollut hollilla. 

Vierailija
22/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tärkeä asia niin kyllä siellä apteekissa voi käydä jos haluaa.  Mutta oikeasti et taida eses haluta.  Onko poikakin siinä luulossa että sinä haluat raskautua.  Älä tee tätä hänelle salassa.  Hänkin on sentään siinä nalkissa sitten loppuikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen limat?

Vierailija
24/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
25/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain itse je-pillerin muutaman päivää sitten. Se hieman kalliimpi on apteekkarin mukaan tehokkampi ja sen voi ottaa vielä 5pv yhdynnän jälkeen! Tätä hieman ihmettelin, mutta tietysti sen teho olisi siinä vaiheessa jo laskenut. Itsellä oli mennyt aikaa yhdynnästä hieman yli 24h, kun täällä ei apteekki ole auki sunnuntaisin.

Vierailija
26/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä kuule melkoisesti harjoiteltiin sitä lapsen tekemistä tyttöystävän kanssa ilman kondomia ennenkuin tärppäsi. ei se niin helposti tapahdu.-mies

No jaa, mä olen raskautunu kaksi kertaa ekasta kierrosta ja kolmaskin tärppäs toisesta. Että kyllä se voi tapahtua myös hyvin helposti.

Vierailija
27/27 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tiedä mitään ovulaatiosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan