Kyllä säälitti nainen toppatakissa helteellä!
Mittari näytti 27 astetta ja nainen työnsi lastenvaunuja nilkkoihin asti ulottuvassa toppatakissa ja kaapu päässä. Liekö miehensä pakottanut. Katsoi pahalla silmällä kun olin mikroshortseissa ja tuubitopissa.
Kommentit (16)
Onko mikrosortist = persesortsit?
Minä paheksun niitä.
Suomessa on parasta varautua toppatakkilla ympäri vuoden.
Hänellä saattaa olla joku sairaus. Varmaan katsoi pahasti, kun tuijotat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa varmaan ajatteli se nainen sinusta. Tekee pahaa katsoa kun pitää itseään paljastella että miehet on tyytyväisiä.
Niin. Olin lapsen kanssa leikkipuistossa. Ei siellä ollut miehiä, paitsi ehkä 5- vuotiaita miehenalkuja. Onko se sinusta paljastelua kun pukeutuu sään mukaan? Harmi ettet voi tehdä samaa.
Ja nyt säälijänä pystytkin oikein oivallisesti kompensoimaan omia vikojasi sääliessäsi tiettyä ihmistä tai ihmisryhmää. Ikäänkuin säälijänä nostaisit omaa egoasi sääliessään tiettyä ihmistä.
Säälijänä et tunnista itsestäsi asioita, jotka hän näet säälittävässä kohteessa, jolloin hän kokee itsensä hyväksi, kun voi sääliä tuota toista eli mikroshortsit ja tuubitopit on nolo asuste ja ketää itseään kunnioittava ei niihin pukeudu.
Vierailija kirjoitti:
Onko mikrosortist = persesortsit?
Minä paheksun niitä.
Ei. Mikroshortsit peittävät pakarat. Perseshortsit menevät puolestavälistä pakaroita, tai ovat mitoitettu niin, että ainakin kävellessä pakarat vilkkuvat.
Mikroshortsit ovat rumia ihan jokaisella. Myös helteellä voi pukeutua ilman, että on mauton. Vähän pidemmät shortsit, tyylikäs toppi, kauniit sandaalit. Voi olla upea ilman perseshortseja.
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali<3
Sinulle myös
Vierailija kirjoitti:
Mikroshortsit ovat rumia ihan jokaisella. Myös helteellä voi pukeutua ilman, että on mauton. Vähän pidemmät shortsit, tyylikäs toppi, kauniit sandaalit. Voi olla upea ilman perseshortseja.
Et nyt ole ihan perillä termeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa varmaan ajatteli se nainen sinusta. Tekee pahaa katsoa kun pitää itseään paljastella että miehet on tyytyväisiä.
Niin. Olin lapsen kanssa leikkipuistossa. Ei siellä ollut miehiä, paitsi ehkä 5- vuotiaita miehenalkuja. Onko se sinusta paljastelua kun pukeutuu sään mukaan? Harmi ettet voi tehdä samaa.
Mikä tuossa pukeutumisessasi on sään mukaan pukeutumista? Kaikki tietää että helteellä kannattaa pukeutua vaaleisiin, löysähköihin luonnonmateriaaleihin jotka viilentävät tehokkaammin kuin perseshortsit ja tuubitoppi.
Miksi en voisi pukeutua miten haluan? :D
Ap, sinun siis pitää näyttää mahd.paljon persettä, että joku edes huomaa. Sinä olet nolo ja säälittävä.
Kyllä se kaavutettu on asemansa hyväksynyt. Ei häntä tarvitse sääliä. Ihanaahan tämä erilaisuus on! Onneksi itse saan päättää mitä puen päälleni. Se on jotain kaavun ja mikroshortsien väliltä näin kauniina kesäpäivänä.