Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka lomailee lasten kanssa kaksin?

Vierailija
14.06.2017 |

Ja lasten isä töissä. Löytyykö muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi lomailla lasten kanssa kaksin?

Vierailija
2/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Onneksi on osa lomasta yhtäaikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Lasten kanssa kolmistaan kun niitä on kaksi kappaletta. Mies töissä koko kesän uudessä työpaikassa. Normaalistikin lomat miehen kanssa peräkkäin, että saadaan lasten hoito järjestettyä.

Vierailija
4/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari viikkoa lapsen kanssa kahdestaan ennen kuin miehen loma alkaa. Kolme viikkoa lomaillaan yhdessä (mies säästi yhden lomaviikon myöhemmäksi lomareissun takia) ja sitten olen vielä pari viikkoa lapsen kanssa ennen kuin hän menee päiväkotiin.

Pitäisi keksiä kaikkea kivaa tekemistä lapsen kanssa täällä pk-seudulla. Ehdotuksia? Lapsi on alle 3 vuotta.

Vierailija
5/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sai uuden työpaikan juuri viime kesän kynnyksellä. Viime kesänä hänellä ei siis ollut lomaa ollenkaan. Se oli aika tylsää. Tänä kesänä on lomaa kertynyt 4 viikkoa + muutama pekkanen päälle. Hänen täytyy pitää loma kahdessa jaksossa, joten hän on nyt kesäkuussa 2 viikkoa ja elokuussa 2 viikkoa. Näihin kahteen viikkoon on sitten tungettu täyteen toimintaa, käydään festareilla ja huvipuistossa ja kotieläinpuistossa ja mummuloissa ja pidetään lasten synttäreitä. Muun kesän nyhjään sitten yksin lasten kanssa kotona.

Vierailija
6/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvähän se on, että kotiäiti viettää suurimman osan kesälomasta lapsen/lasten kanssa ilman toista vanhempaa. Sinä vaan jaksat sitä vuodesta toiseen ihmetellä.

Vierailija
7/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvähän se on, että kotiäiti viettää suurimman osan kesälomasta lapsen/lasten kanssa ilman toista vanhempaa. Sinä vaan jaksat sitä vuodesta toiseen ihmetellä.

Mä en ole kotiäiti.

Vierailija
8/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ymmärtää miksi se sun lapsesi kysyy samaa yksinkertaista asiaa miljoona kertaa peräjälkeen.

Vierailija
9/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyn kaupunkilomia Suomessa ja ulkomailla lasten kanssa "yksin", siis ainaoana aikuisena. Koskaan ei ole mitään ongelmaa ollut kolmen kanssa reissuta. Kai jokainen omiensa kanssa pärjää? Ja yksi lapsista sairastaa diabetesta, sekään ei aiheuta jäämistä kotinurkkiin.

Vierailija
10/10 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minä lapsen kanssa, sitten pari viikkoa koko perheen lomaa ja ennen koulun alkua isä lapsen kanssa.Tää nyt on tätä muutaman vuoden, onneksi on ymmärtäväiset työnantajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä