Onko mielestäsi ok, että kaksi tyttöä makaavat bikineissä kadulla?
Alkuun täytyy sanoa että en asu Suomessa vaan Keski-Euroopassa ja täällä on jo hellettä.
Tänään vein lastani harrastukseen ja kävelin erään omakotitalon ohi. Siinä on talon edessä vain portaat ja noin 2x3 m kokoinen ruohopläntti. Talon takana on varsinainen piha ja se ei näy kadulle. Tuo talo on risteyksessä ja siitä ajaa koko ajan autoja/kävelee ihmisiä ohi.
Tuossa talossa asuu tyttöni kaveri, he ovat kaikki 11-vuotiaita. Siinä pienellä ruohopläntillä makasi viltillä pikku bikineissä tämä 11v tyttö toisen 11v tytön kanssa. Siinä keskellä vilkasta katua!!!! Onhan se hänen pihansa juu mutta!!!
Itse en ikinä antaisi tyttöni tehdä noin. Muutenkin olen auringonpalvomista vastaan mutta jos niin sitten siellä isolla pihalla talon takana, mihin ei näy kadulta.
En käsitä.
Olenko liian tiukkis? Minä mietin jo että mitä jos joku p e d o tms kävelee ohi? Hyi en minä ainakaan laittaisi lastani noin oikein kuin tarjottimelle.
Kommentit (6)
Ei ole ok. Se on "Kaksi tyttöä MAKAA", ei "makaavat".
Niin sinä mielesi pahoitit. Ei se sitten ole ok. Muu maailma pyöriköön sinun tahtosi mukaan.
En nyt oikein ymmärtäny. Ihanko siis asfaltilla makasivat? Jos näin, niin ei ole ok, on vähän turhan kova alusta. Ja muutenkin, jos keskellä katua makailevat, niin eikö ne oo vähän tiellä siinä?
On ok. Varmaan aurinko osui siihen aikaan juuri siihen pläntille, eikä talon varsinaiselle pihalle.
Mun nainen olis jo tinttassut sua nekkuun jos oisit meidän omalla pihalla tapahtuvaa auringonottoa tullut taivastelemaan. Ottaako sua enempi päähän se, ettei itsellä ole pokkaa ottaa aurinkoa muiden nähden?
Siis onko heidän pihansa keskellä katua? Jos heidän vanhempansa omistaa sen kadun niin kaipa se sitten on laillista.
Ei ole normaalia nykymailmassa. Kyllä vanhempien pitäisi puuttua ja komentaa ne takapihalle.