Laajasalon opisto
Onko teillä jotain kokemuksia Laajasalon opistosta? Tyttäreni haluaisi mennä opiskelemaan sinne radiotoimittajaksi, mutta hinta on kyllä kova...
Kannattaako maksaa?
Kommentit (18)
Opistosta pääsee ainakin leveään Yleen paisumaan ja sohvakansaa tyhmentämään.
Ainakin aika moni tämän päivän mediatyötä tekevä on kertonut tuolla opiskelleensa.
Kuitenkin myös harjoittelupaikat ovat todella suuressa roolissa sen suhteen kuinka työllistyy. Mutta tuolla kyllä myös tarjotaan hyvin verkostoitumismahdollisuuksia.
Ihan hyvä paikka on. Toimittajakurssilaisistani moni työllistyi ylelle tai maikkarille ja radioon. Itse menin yliopistoon.
Yle kioskin kloonatut tusinatuhertajat siellä marinoitu.
Ainakin hauskaa siellä on.Paljon retkiä ja mukavaa yhdessäoloa
Sinne menevät rikkaiden lapset hauskaa välivuotta pitämään.
Onko siellä seksiä jännien nuorten kesken...
Vierailija wrote:
maksaako tämä koulu mitään....?
3 tonnia per linja oli joitakin vuosia sitten kun itse harkitsin. Ei se anna takuuta töistä, mutta saa siitä jotain tietoa ja kokemusta.
3 tonnia vai!!. kait toi maksaa takaisin kun saa harkkapaikan radiosta ja elämä on mallien kanssa hengailua joita tapaa VIP-tilaisuuksissa tai kutsuvieraana seurapiiri tiaisuuksissa. jet set elämää alkoholin ja seksin kanssa...
Hauskaa siellä oli viettää välivuosi.Kivoja kavereita ja hyviä bileitä.
Jotkut rikkaat työtövieroksuvat käyvät useampia linjoja.Se on hyvä harrastuspaikka.
Ilmeisesti tosi paljon itsenäistä tai lähes itsenäistä ryhmäopiskelua. Jos kaikki ryhmässä ovat motivoituneita ja aloitteellisia, homma toimii. Yleensä näin ei ole.
Harrastamista varten ihan yes. Opettajat itse ei korkeasti koulutettuja. Paljon itsenäistä tehtävää. Vähän sellaista puuhastelua.
Valintakokeessa opettaja kertoi, että opistoon tuli yrittäjä oppimaan nettisivujen tekemistä medialinjalle, koska mainostoimiston hinnat olivat päätähuimaavat. Ajatus sinänsä on järkevä, mutta opistossa opetetaan vain oman portfolion tekemistä WordPressilla. Sama opettaja kuulutti opiston salissa heti alussa: älkää soittako minulle, jos on asiaa, koska kaikki tutorialit löytyvät YouTubesta.
Hyvä koulu. Meidän kurssilta on tullut paljon eri alojen menestyjiä. Milloin missäkin mediassa näkyy ja on palkittu.
Suuri osa oli Helsingistä, maalaisena jäin hiukan ulkopuolelle.
Minäkin haluaisin tietää millainen opisto tuo Laajasalo on. Näyttelijälinja kiinnostaisi, jos kellään on kokemuksia niin kuulisin mielelläni. Ja mietin onkohan opistossa hometta?