Hyväsyisitkö 16v äitinä tämän?
Meillä on kaunis ja fiksu 16v tytär. Monesti olen mielessäni ajatellut, että milloinkohan esittelee poikaystävän.. Tytölle en ole tietenkään mitään vihjaillut asiasta, ettei ahdistu tms. Tänään tyttäreni laittoi viestiä työpäiväni aikana saako poikaystävänsä tulla illalla käymään meillä.. Odotin iltaa innolla, mutta vastassa ei ollutkaan 16v-18v poika vaan 25v! Olin erittäin hämmentynyt, koska tällaisesta ikäerosta tyttö ei maininnut mitään. Tosin ennen tätä päivää en edes tiennyt, että tyttö seurustelee ylipäänsä. Mies on kuulemma samassa paikassa töissä missä tyttö kesätöissä.. Jotenkin mua järkyttää tää..
Kommentit (6)
Tulee mieleen, että mitä he tekevät yhdessä? Ei kai 25v vaan esitä suhdetta siksi, että pääsee sängyn puolelle?
Hankalaa.. Toisaalta, koska kyseessä on alaikäinen lapsesi voit häntä suojellaksesi kieltää seurustelun, mutta sitten varmasti hermostuis ja jatkais salaa.
Olin 17.5v kun aloin seurustella ekaa kertaa. Mies oli 24v. Kukaan ei välittänyt kotona :(
Ohoh! Taas on tyttäresi poikaystävän ikä muuttunut!
Kannattaisi olla enemmän huolissaan jatkuvasti vaihtuvista poikakavereista kuin kulloisenkin poikaystävän iästä.
Aikuinen täysi-ikäinen mies 16 vuotiaan kanssa!?
Juu, en hyväksyisi ja tuskin isäkään!