Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Hämeenlinnassa elää?

Vierailija
13.06.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheelle mainio. Muutettiin tänne Helsingistä, enkä ole katunut. Tai siis asutaan auton varassa landetaajamassa, mutta Hämeenlinna täyttää kaupungillakäymistarpeet. Hyviä kouluja ja työpaikkojakin on. Iso, oma vehreä piha (halvalla) on se, josta en luovu :)

Vierailija
22/24 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Mulle Hämeenlinna on aina sairaalakaupunki. Oon siis Kanta-Hämeestä kotosin ja 6-vuotiaasta saakka ravasin siellä sairaalassa, en enää kun en asu alueella. Kävin viikko sitten siellä Hämeenlinnassa, niin goodmanni on oikein piristävä, mutta muuten varsin masentava kaupunki. Meinasi alkaa itkettää. (Sairaala on muuten ihan jees, hoitsut kivoja, mutta jotenkin turhan masennuksentäyteinen mesta koko kaupunki). En enää muuttaisi vaikka oisin ollut terve aina. Turhan kuoleva mesta. Mieluummin sitten tampere tai joku lähiö (Akaa, valkeakoski tms.). jos johki sinne hoodeille pitäisi muuttaa. Toki Hesassakin on huonot puolensa, mutta hesassa ja alueella on oma kaupungin syke ja asioita tapahtuu.

Lisäksi vissii aika kalliit kämpät siellä. Tosin junalla pääsee äkkiä pois ja onhan se luonnoltaan kaunis kesällä

Vierailija
24/24 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suku on pystynyt elämään täällä 1600-luvulta saakka. Tosin hämeenlinnalaisia meistä tuli kuntaliitoksen myötä vasta muutama vuosi sitten. HML on siitä mielenkiintoinen kaupunki, että kaupungilla kävellessään voi nähdä karhun. Itse olen bongannut jo kolme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi