Mikä hitossa miesten on niin vaikeaa ymmärtää lausetta "olen lesbo"?
Tälläkin hetkellä mua pommittaa mies, jonka mielestä ilmeisesti eheydyn heteroksi mikäli hän vaan lähettää mulle tarpeeksi monta whatsapp viestiä sarjatulella.
Kommentit (18)
Juuri tuon takia. Joidenkin miesten maailmankuva ei riitä millään käsittämään sitä mahdollisuutta ettei heidän viehätysvoimansa muka riittäisi käännyttämään sinua heteroksi. Ns. "se vaan ei ole saanut kunnolla munaa"-puolue.
Osanottoni.
Mitähän nämä miehet tykkäisi jos niiden perseessä roikkuisi homomies jankkaamassa, että sä oot ihan liian komee olemaan hetero? Etkö vois ihan vaan vähän tulla kolmen kimppaan mun ja Jarmon kanssa?
Tuttu tunne. Viimeisin iskijä oli mies, jota luulin aluksi ystäväkseni ja hän tiesi tasan tarkkaan, että olen kiinnostunut vain ja ainoastaan naisista. Mies selitteli, että jokaisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on "joustava", oli sitten hetero tai homoseksuaali. Kysyin sitten häneltä, voisiko hän kuvitella ihastuvansa mieheen ja vastaus oli kielteinen :D
Onkohan koskaan kukaan hetero nainen sanonut homolle että " Et ole vaan pi**ua saanut kunnolla"?
En oikein usko.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulla on oivallinen tilaisuus kysyä...Miksi hitossa lesbojen on niin vaikeaa ymmärtää lausetta "olen hetero"? Tavattoman moni on luullut, että ilmeisesti erehdyn lesboksi mikäli hän vaan jaksaa tarpeeksi jankkuttaa, että kaikki naiset haluaa kokeilla naista.
Nää on näitä elämäntapalesboja, jotka hampaat irvessä tunkee biseksuaalit takasin kaappiin, koska he eivät ole tarpeeksi gay ja sivussa yrittää iskeä bileiden heterointa akkaa.
Usko pois, me muut LGBTQ+ ihmiset kärsitään näiden käytöksestä ihan yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulla on oivallinen tilaisuus kysyä...Miksi hitossa lesbojen on niin vaikeaa ymmärtää lausetta "olen hetero"? Tavattoman moni on luullut, että ilmeisesti erehdyn lesboksi mikäli hän vaan jaksaa tarpeeksi jankkuttaa, että kaikki naiset haluaa kokeilla naista.
Niinpä. Ja siihen vielä että ryhdy sinäkin lesboksi, kun naisten kanssa on paljon helpompaa ja miehet on sikoja. No, ei TODELLAKAAN ole :D
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä elämätapatelaketjulesboja, jotka yrittää käännyttää heterot lesboiksi ja samalla sylkee bissejen päälle, koska he kehtaa turmella vartalooan harrastamalla seksiä miestenkin kanssa.
Miehet ovat kaikki sikoja joilta pitäisi napsia munat irti.
Huoh, joo, ei mitään uutta vauva foorumilla.
Juuri tästä syystä minulla ei ole juurikaan miespuolisia ystäviä. Useat kaverisuhteet ovat päättyneet miehen rakkaudentunnustukseen, vaikka on ollut tiedossa, ettei miehet voisi minua vähempää kiinnostaa. Tuntemattomien miesten iskuyrityksiä en edes kuuntele, ainakaan sen jälkeen kun olen ilmoittanut olevani lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan koskaan kukaan hetero nainen sanonut homolle että " Et ole vaan pi**ua saanut kunnolla"?
En oikein usko.
Kyllä minä uskon, että näitä naisiakin löytyy. Taitaa olla enemmän naissukupuolelle tyypillistä käytöstä yrittää parantaa homoudesta, alkoholismista, väkivaltaisuudesta, jne. Kuinka p***ua palvoo kaikki lähes toisena päivätyönään.
Samasta syystä kuin naiset rakastuvat pahoihin poikiin. Kuvitellaan, että kyllä minä sen saan vielä käännytettyä
Pieni korjaus otsikkoon. Miksi hitossa kyseisen MIEHEN on niin vaikeaa ymmärtää lausetta "olen lesbo"? Sinuahan pommitta MIES, joka tekee noin samasta syystä kuin koirat nuolevat pallejaan.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko.
On. Mulle sanoi siskon kaveri kun se yritti iskeä mua ja suuttui kun kuuli että olen homo. Ei siinä mitään, idiootteja löytyy kummastakin sukupuolesta ja kaikista ikäryhmistä sekä roduista
Miksi tästä ketjusta poistetaan viestejä? Esim. tuo, joka kertoi kolmen kimppaa vonkaavista miehistä. Onko tällä palstalla oikeasti kiellettyä, ettei lesbot saa myöntää etteivät he halua miestä sekoilemaan sänkyynsä?
Vierailija kirjoitti:
Pieni korjaus otsikkoon. Miksi hitossa kyseisen MIEHEN on niin vaikeaa ymmärtää lausetta "olen lesbo"? Sinuahan pommitta MIES, joka tekee noin samasta syystä kuin koirat nuolevat pallejaan.
Voi kun oliskin vaan yksi mies, lesbona kun näitä tällaisia on noin 10 tusinassa...
Ehkä nämä iskevät "miehet" ovatkin oikeasti naisia, transnaisia, jotka eivät halua hoitoja. Ette voi tehdä oletusta toisen ihmisen sukupuolesta vain ulkonäön perusteella. Jos kelpuutatte vaan cisnaiset niin ette ole lesboja vaan transfobeja.
Ja miten tämä on sukupuolisidonnainen asia. ;)