Soini on fiksumpi kuin tiesinkään. Respect!
Aivan mielettömän hienosti pedattu.
. Kokoomuslainen
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Venäjän tankit ja laskuvarjojoukut tulevat pistämään Suomen ruotuun.
T: Jussi Jänishousu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Venäjän tankit ja laskuvarjojoukut tulevat pistämään Suomen ruotuun.
T: Jussi Jänishousu
Eipäs kun Juha Molarin alkuperäinen teksti. Tosin, laskuvarjojoukkojen tilalla taisi olla hävittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Jee! Hyvä!
Nyt voi huokaista helpotuksesta, oikeasti! KAIKKI persu-ministerit, puhemies ja ne ns. fiksut persut seisovat yhdessä rintamassa ja perustavat uuden puolueen!Taidan äänestää tätä uusi valinta-puoluetta ihan vaan antaaksesi tukea!
Kovin moni muu ei ajatellut samoin.
Ketjun aloitus on 3 vuotta sitten tehty.
Soini ei ole enää mukana päivän politiikassa ollenkaan.
Hauska ketju. Joka tiesi Suomen poliittisesta historiasta mitään näki 2017 kesällä jo vahvoja yhteuksiä Suomen Kansan Yhtenäisyyden Puolueeseen. Huonosti kävi sillekin. Täällä ei loikkareita arvosteta.
En minä ainakaan. Halla-ahoa sanotaan älykkääksi, mutta Soini on kyllä se jolla pää pelaa. On aina pelannut. Juuri noiden sekopäiden takia en ole voinut kuvitellakaan äänestäväni persuja, nyt sekin saattaa olla mahdollista.
US kirjoittaa silloin tällöin mm. Simon Elon kommenteista ja näkemyksistä asioihin, olen tykännyt niistä. SE ei ole ehdolla täällä missä minä asun, mutta jatkossa noista UV:n porukoista saattaa minunkin äänipiirissäni löytyä joku fiksu mutta maltillinen jolle voin ääneni antaa. Katsotaan.