Sain viimeinkin puristettua viimeseltäkin mökkiomistajatutulta näiden mökkilomien ajankohdat
Toiset kertoi suoraan, toisilta kuulin yhteisten tuttujen kautta, toisille piti maksaa pari kaljaa baarissa ja imarrella mökin omistajaa. Nyt on aika lailla kesän viikonloput paketissa, kun kierrän ilmaisia ruokia ja viinoja idyllisissä mökkikohteissa. (En edes mene jonnekin, missä ei ole juoksevaa vettä tai muita mukavuuksia.) Olen itse työtön, niin aikaa on. Bensat maksaa tietty, mutta jos vaikka joltain liftarilta tai kimppakyytiläiseltä pummaisi rahaa...
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea ja yllättävää kyllä , aika yleinen käytätäntö persaukisten joukossa. Meille ei kyllä mahdu mutta ei kait se sua haittaa.
t.: 300 neliön kakkoskoti meren äärellä, ei vastaanottoa vieraille ollenkaan, koskaan, koska lepopaikka.
Sellainen kakkoskotifantasia.
Mä olen niin julma ihminen että kutsumattomat loisvieraat käännytän veks samantien.Enkä edes häpeä.
Meille tullaan vain kutsusta, poikkeuksia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin julma ihminen että kutsumattomat loisvieraat käännytän veks samantien.Enkä edes häpeä.
Meille tullaan vain kutsusta, poikkeuksia ei ole.
Näin siis jos sulla olisi mökki ja joku tulisi sinne käymään.
Noloa mennä muiden mökille pakkovieraaksi ja varsinkin kysellä mökkiaikatauluista.
Onneksi meidän mökki on ulkomailla, niin kutsumattomat vieraat ei ole paikalle ilmestyneet. Mutta kyselyjä ja vihjailuja kyllä on ollut, mutta olen ollut ymmärtämättä. Olen kyllä läheisiäni sinne kutsunut, ja ovat siellä lomailleet.
Meillä on mökki saaressa, sinne ei edes pääse kukaan. Kännykät on pois päältä.
Mikä siinä on, että pitää sinne mökille tunkea väkisin? Luulisi olevan parempaakin tekemistä.
Hyvä idea ja yllättävää kyllä , aika yleinen käytätäntö persaukisten joukossa. Meille ei kyllä mahdu mutta ei kait se sua haittaa.
t.: 300 neliön kakkoskoti meren äärellä, ei vastaanottoa vieraille ollenkaan, koskaan, koska lepopaikka.