Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset tulette hulluiksi eron sattuessa? Kiusaatte ja kiristätte miestä.

Vierailija
13.06.2017 |

Ensin haluatte eron lastenne isästä, sitten vietätte seuraavat 5-10v kiusaten ja kiristäen tätä lastenne isää. Kiristätte ja uhkailette käyttäen lapsia aseena. Yleensä olette vailla rahaa tai haluatte tehdä kiusaa miehelle. Napsahtaako teillä päässä kun eroatte? Yleensä vielä mies on syytön tai vähemmän syytön eroon.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että sinulle kävi noin. Kertoisitko kuitenkin lisää? Vaikea ottaa kantaa, kun ei tiedä, vaatiiko eksäsi sinua noudattamaan tapaamisia vai perääkö hän maksamattomia elatusmaksuja.

Vierailija
2/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ja kauna. Mies ei edes omaa itsekkyyttään aina tajua, että on aiheuttanut toiminnallaan pahaa mieltä naiselle jo pitemmän aikaa ennen eroa. Nainen haluaa kostaa. Molemmat ovat yhtä tyhmiä. Se mies, joka kuvittelee olevansa täysin syytön kaikkeen sekä se nainen, joka ei pysty päästämään vihan tunteesta irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö...

Terveisin naispuolinen persnettomaksaja ja  kusetuksen uhri erossa

4/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanonu melkeen kaikki mun eksät et jos jätät mut teen sun elämästä painajaista. Oon huomannu et naisii on vaikee iskee mut sitku sellasen saan. En pääse siitä eroon. Eli voisitteko vastata myös tähän...

Vierailija
5/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti, että tällainen käytös ei ole mitään vain naisten harjoittamaa. Moni nainenkin saa kokea miespuolisen exänsä uhkailua ja kiristystä. Syyt: viha, katkeruus, mustasukkaisuus.

Mutta etköhän sinä tämän kaiken jo tiennyt.

Vierailija
6/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsitkö vasta eron tultua huomaamaan ettei lasten elatus olekaan ihan ilmaista?

Vierailija
7/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen sanoit otsikossa : Eron sattuessa. Sattuihan se, aivan saatanasti.

Luulin kuolevani. Kaikki oli onnelaa kunnes toinen nainen ilmoitti itsestään. Äijä kuori kermat perhe-elämästä ja vietti "työviikonloppuja" toisen luona.

Kostin kaikin mahdollisin tavoin kunnes toivuin tarpeeksi. Nyt ollaan spostiväleissä lasten asioista, muuten ei ollenkaan.

Vierailija
8/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmasti, että tällainen käytös ei ole mitään vain naisten harjoittamaa. Moni nainenkin saa kokea miespuolisen exänsä uhkailua ja kiristystä. Syyt: viha, katkeruus, mustasukkaisuus.

Jos molemmat olisivat katkeria, ei eroa tulisi. Toinen osapuoli on tämän vuoksi aina toista v*ttumaisempi. Mystistä.

Vierailija
9/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys: Miksi jotkut ihmiset tulevat hulluiksi eron sattuessa? Edes omien lasten hyvinvoinnilla ei ole mitään väliä kun se OMA tuska. Laitetaan vaikka kylmäksi oman lapsen äiti tai isä. Hävetkää itsenne alimpaan kuraojaan.

Vierailija
10/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tätä on kommentoida. Noin karkeasti puhuen nainen on yleensä se sadistisempi osapuoli, on psykologisen ja sitä myöten henkisen sodankäynnin mestari. Mies taas on enemmän suoraviivaisempi, herkemmin voimankäyttöön sortuva. Niin tai näin kummaltakin osapuolelta lapsellista toimintaa, siis kostaminen. Mutta eipä siinä paljon järki päätä pakota kun petetty, mustasukkaisen osapuoli saa päähänsä että minulla on "oikeus".

Vierailija
11/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

They are savages

Vierailija
12/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan totta, että on olemassa myös miehiä jotka eron jälkeen kiusaavat ja uhkailevat naisia. Kuitenkin itse tiedän vain näitä tapauksia joissa nainen kiusaa miestä, lastensa isää. Eikä näillä iseillä ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa tähän. Kiusaamista ja kiristystä, lapsille valehtelua. Pistää vihaksi sellainen.

t.ap

Vierailija
13/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mulle on sanonu melkeen kaikki mun eksät et jos jätät mut teen sun elämästä painajaista. Oon huomannu et naisii on vaikee iskee mut sitku sellasen saan. En pääse siitä eroon. Eli voisitteko vastata myös tähän...

En osaa vastata miksi deittailet vain mt-potilaita. Kysy sitä hiljaa itseltäsi.

Vierailija
14/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Miksi sinä sitten haluat erota, sinullahan on useita eksiä? Puhuvatko nuo naiset lämpimikseen vai onko joku toteuttanut uhkauksensa? Mitä poliisi on sanonut, voitko hakea naisille lähestymiskieltoa?

Vierailija
15/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuule, miehet vasta hulluksi tulevatkin! Pahimmassa tapauksessa posauttavat koko perheen hengiltä. Arvaa määrätäänkö lähestymiskieltoja enemmän ex-vaimoille vai ex-miehille?

Vierailija
16/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia mutta oma exäni (mies) päätti ilmoittaa toivovansa että uus miesystäväni joskus kännissä hakkaa ja raiskaa mut kunnolla. Ja ääneen mietiskeli että ampuisiko mieluummin itsensä vai uuden mieheni. Ja kaikkea muuta sellaista mukavaa, onneksi ei tosiaan niitä lapsia ole.

Vierailija
17/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan naiset. Ero on aina vaikeaa. Eksäni (mies) uhkasi lähestymiskiellolla vaikka on itse kusettaja ja seurasi minua kaikkialle vuosia enkä pitänyt mitään yhteyttä. Kuitenkin olen kuulemma vaarallinen nainen. Pöö! Jos hankin edes kahden viikon pätkätyön tämä ihanuus lisäsi työpaikalta pari miestä Linkediniin, ja laittoi videon youtubeen missä se oli matkustanut toisen eksäni kotikaupunkiin ja ihmetteli lokkeja meren rannalla. Saa olla aika kylmät hermot ettei eksälle koskaan sanoisi pahasti.

Vierailija
18/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Meidän uusioperheessä vaimokkeen exä ahdisteli ja kiusasi häntä vuosikausia. Lähestymiskielto hidasti asiaa ja suhteemme alkaminen sen sitten lopetti. Mutta yli 10 vuotta äijä jaksoi riehua.

Omalla kohdallani ex vaimo kiristi lapsen kautta ja laittoi välillä sata katkeraa viestiä päivässä siitä, että "jätin tylysti hänet ja lapsemme toisen naisen takia". Itseasiassa hän aloitti eroprosessin, toista naista ei ollut tuohon aikaan ja olen aina maksanut elatusmaksut ja paljon enemmänkin vapaaehtoisesti. Lapsi vieraili myös alusta alkaen luonani säännöllisesti. Mutta silti jatkoi samaa mesoamista ainakin 7 vuotta eron jälkeen.

M47

19/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en sais erota jos en tunne oloa hyväksi. Varsinki jos toinen alkaa yli mustasukkaseks. No oon joutunu aika isoihin ongelmiin koska poliisit uskoo aina naisia.

Vierailija
20/29 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihan totta, että on olemassa myös miehiä jotka eron jälkeen kiusaavat ja uhkailevat naisia. Kuitenkin itse tiedän vain näitä tapauksia joissa nainen kiusaa miestä, lastensa isää. Eikä näillä iseillä ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa tähän. Kiusaamista ja kiristystä, lapsille valehtelua. Pistää vihaksi sellainen.

t.ap

Ymmärrät varmaan, että sinun henkilökohtaisesti kuulemasi anekdootit eivät ole todistusaineistoa sen puolesta, että naiset sankoin joukoin sortaisivat ex-mies-raukkojaan?

Yhtä hyvin voisin kysyä, että "miehet, miksi murhailette vaimojanne ja tyttöystäviänne, kun nämä haluavat erota? Kaikissa tapauksissa joista olen kuullut on MIES tappanut vaimonsa, ei päinvastoin. Mikä teitä miehiä oikein vaivaa?"

Ai, eikö asia koske sinua, koska et ole murhaaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä