Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus lintuja kohtaa kasvoi tänään aamulla suureksi peloksi

Vierailija
13.06.2017 |

Koiran kanssa aamulenkillä, kävellään puun alta jossa istuu varis. Jatketaan lenkkiä, luon vaan silmäyksen lintuun. Noin kaksikymmentä metriä puun jälkeen lintu hyökkää kimppuun, ottaa tukasta kiinni ja syöksyy päähän.

Oli varmaan kahen kilsan maailmanennätysvauhti kun juoksin kotiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pitkä tukka sulla on, kun ensin otti siit kiinni ja sit syöksy päähän? Jospa se koitti vaan nätisti vihjata et mee parturiin vähä useemmin, kun kerran kymmenessä vuodessa.

Vierailija
2/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksella on poikaset, joita se suojelee.

Olen kokenut ihan saman: varis syöksyi päähän.  Ja varikset ovat niin ovelaa porukkaa, että tekevät iskun takaapäin.  Eikä siihen auta oikein muu kuin odottaa, että poikaset ovat kunnolla lentokykyisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varismamma. Pakko avautua kauhukokemuksesta, joka sattui tänään kun olin poikasen kanssa ulkoilemassa. Istuin oksalla tarkkailemassa kun poika leikki madoilla pusikossa. Sitten paikalle tuli kaksi hirveää karvaista monsteria kiiluvine silmineen ja kuola valuen torahampaista. Aikoivat juuri tallata pojan höyhenmurskaksi, mutta onneksi sain huutamalla ja huitomalla ne kauemmaksi. En tiedä miten me pojan kanssa enää uskalletaan sinne ulkoilemaan. Toivottavasti sille ei jäänyt traumoja.

😂😉

Vierailija
4/4 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitchcock(?)in linnut on muuten klassikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan