Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmissä näkyy outoja hitsauskipinän tapaisia harhoja.

Vierailija
12.06.2017 |

Mistä voisi johtua? Tuli yllättäin ja lähti samantien. Viime vuonna oli samantyylisiä oireita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa migreeni.

Vierailija
2/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurallinen migreeni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasiaisen irtaumassa on tuollaisia ihan ilman migreenin päänsärkyä

Vierailija
4/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurallinen migreeni?

googlasin ja tosiaankin mulla on toispuolinen pääkipu. En ole ennen kärsinyt migreenistä. Outoa..

Vierailija
5/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali verenpaineen nousu/lasku saa myös aikaan flimmeröintiä näkökentässä.

Vierailija
6/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joki migreeni tai silmävaivaa (lasiaisen irtauma tai verkkokalvoreikä). Kävisin silmälääkärillä varmuuden vuoksi aika pian.

Vierailija
7/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurallinen migreeni?

googlasin ja tosiaankin mulla on toispuolinen pääkipu. En ole ennen kärsinyt migreenistä. Outoa..

Ei tuo mitään erityisen outoa ole, suhteellisen yleinen vaiva.

Vierailija
8/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni mullekin tuli mieleen,ennen kipua tulee "valoilmiöitä",jos silloin ottaa migreenilääkkeen,se ehtii vaikuttaa ennen kuin kipu tulee.

Eli jos ap:lla tosiaan on aurallinen migreeni,kannattaa hankkia Clotam-resepti.

Vierailija
9/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy silmälääkärillä tarkistamassa, ettei ole verkkokalvossa repeytymää.

Vierailija
10/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän mulla on ollut noita pilkkuja, ne liikkuvat ja etäisyys toisiinsa nähden pysyy vaikka kääntäisi päätä. Kestää noin 10 sekuntia ja menee ohi. Myös aurallinen migreeni, mutta sen näköhäiriöt erilaisia, näkökenttä tuntuu kupruilevan ja lohkoutuvan, saumojen alta loistaa valojuovat. "Hitsauspilkkuihin" ei mulla liity pääkipua mutta näköharhoja yhdistää tuntemus siitä kuin kuvan takana olisi toinen kuva ja valokohdat ovat ikään kuin puhkipalaneita, kuin aurinkoon katsoisi.

Matrix bugittaa ;)

Vierailija
11/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämän mulla on ollut noita pilkkuja, ne liikkuvat ja etäisyys toisiinsa nähden pysyy vaikka kääntäisi päätä. Kestää noin 10 sekuntia ja menee ohi. Myös aurallinen migreeni, mutta sen näköhäiriöt erilaisia, näkökenttä tuntuu kupruilevan ja lohkoutuvan, saumojen alta loistaa valojuovat. "Hitsauspilkkuihin" ei mulla liity pääkipua mutta näköharhoja yhdistää tuntemus siitä kuin kuvan takana olisi toinen kuva ja valokohdat ovat ikään kuin puhkipalaneita, kuin aurinkoon katsoisi.

Matrix bugittaa ;)

Nemo, sinäkö siellä?

Vierailija
12/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 ihan tosissaan, aivoverenkierrossa jotain häikkää mulla vai nytkö silmätkin jo irtoamassa

Vierailija
13/15 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄 ihan tosissaan, aivoverenkierrossa jotain häikkää mulla vai nytkö silmätkin jo irtoamassa

Tätähän se on. Sulla on jokin mitätön oire, tyyliin varvasta kutittaa. Lähdet netin kautta selvittämään ja tunnin kuluttua sulla on ms-tauti, kilpirauhasen vajaatoiminta, hikka ja kuppa. Ja tietty ainskin kaksi syöpää. Sama kaatua hautaan suorilta.

Vierailija
14/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tietämättäni kun kilpirauhasenvajatoiminta ja tuli näköhäiriöitä.

Vierailija
15/15 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aurallinen migreeni ollut vuosikymmenet. Nykyään tulee usein aura ilman päänsärkyä ja sen kesto 15-min1/2 tuntiin.,alkaen pienestä pisteestä ja laajentuen koko näkökenttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän