Huhtasaaren ja Hakkaraisen korvattava H-A
Ainakin itse äänestäisin paljon mieluummin persuja, jos Halla-aho väistyisi syrjään myös virallisesti ja pj. olisi Huhtasaari Hakkaraisen toimiessa ensimmäisenä varapuheenjohtajana.
Näin tilanne on käytännössä, miksei siis paperilla?
Kommentit (24)
Hirvensaari tuohon neljäntenä H:na ja alattekin olla tosi jytyä! Kohta kuin se pahamainen moottoripyöräjengi, joka Norjasta tänne rantautui.
Jep jep. Huhtasaari joka ei usko evoluutioon. Töttöröö.
Vierailija kirjoitti:
Hirvensaari tuohon neljäntenä H:na ja alattekin olla tosi jytyä! Kohta kuin se pahamainen moottoripyöräjengi, joka Norjasta tänne rantautui.
Mitä tarkoitat? Hakkarainen toki on mitä on, mutta Huhtasaari tuskin ainakaan jakaisi puolueen rivejä tms.
Halla-ahosta en koskaan liikaa ole tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Huhtasaari joka ei usko evoluutioon. Töttöröö.
Miksi pitäisi uskoa? Eikö ole sallittua uskoa muuhun?
Usein muuten jos ei usko evoluutioon, niin uskoo aika väistämättä ihmisarvoon. Toisin kuin Halla-aho. Mitä pahaa siinä sitten olisi?
Huhtasaari pitänyt myös vähempiosaisten asiaa esillä. Ap
Niin, miksi? Varmasti persut osaavat vastata tähänkin.
Huhtasaaren lempinimi eduskunnassa on keskitysleirin vartija. Uskovainen fasisti.
Huhtasaari tottakai menisikin, mutta Hakkarainen...vai olisiko sittenkin toisinpäin? Miksei vaikka Kike Elomaa ja Pentti Oinonen?
Kattokaa tarkkaan onko Huhtasaari r-ssän kätyri.
Kannattaa trumpia uskomattomalla innolla vaikka venäjäkytkökset.
Huhtasaari voi olla suurempi ongelma kuin h-a
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa tarkkaan onko Huhtasaari r-ssän kätyri.
Kannattaa trumpia uskomattomalla innolla vaikka venäjäkytkökset.
Huhtasaari voi olla suurempi ongelma kuin h-a
Vaikutti siltä että huhtis ministerinä oli se kynnyskysymys.
Nämä on kyllä mainioita. HA 2 pvää pj:na ja nyt jo ollaan korvaamassa toisella.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kyllä mainioita. HA 2 pvää pj:na ja nyt jo ollaan korvaamassa toisella.
Samalla kaksi päivää liikaa. Korvasi jo itse itsensä tänä iltana, Huhtasaarella. Itse teki katoamistempun ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren lempinimi eduskunnassa on keskitysleirin vartija. Uskovainen fasisti.
0/5
Muuten hyvä, mutta Huhtasaari kannattaa Trumpia. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse äänestäisin paljon mieluummin persuja, jos Halla-aho väistyisi syrjään myös virallisesti ja pj. olisi Huhtasaari Hakkaraisen toimiessa ensimmäisenä varapuheenjohtajana.
Näin tilanne on käytännössä, miksei siis paperilla?
Tämähän ei teille suvaitsevaistolle kuulu pätkääkään.
Samalla linjalla itsekin. Ei olisi tämänhetkisiä ongelmia t. menetetty äänestäjä