Hävettää. kävin kaupassa ihan kuolleen näköisenä ja teinivuosien komea ex oli siellä!
Pikkukaupunki, lähikauppa, ex muuttanut toiseen kaupunkiin vuosia sitten.. Mikä todennäköisyys on että näin voisi käydä?! Hitto miten hävettää. Olen flunssassa, meikitön, rasvaiset hiukset vinolla ponnarilla kiinni, päällä tuulihousut ja kulunut huppari ilman rintsikoita. Lähdin ostamaan jäätelöä ja äkkiä takaani kuului ilahtuneen epäuskoinen ääni " Johanna?""
Exähän se siinä, jopa vielä komeampana kuin 17-vuotiaana! Vielä puuttui, että tällä olisi ollut hehkeä vaimo käsipuolessa ja kuusi kaunista kakaraa! On käymässä jonkun kaverinsa luona ja piipahti ostamaan tupakkia.
Kommentit (9)
Mitä väliä? Et ole ilmeisesti vieläkään päässyt yli.
No sulla ei sitten ainakaan ole mahdollisuuksia saada exää takaisin.
Suudelma herätti satuolennonkin henkiin.
Tupakanostaja? Hyvä, jos sinua kiinnostaa tupakoija.
Kaikki me joskus kuollaan. Ei siinä ole mitään hävettävää.
"Always dress like you're going t meet your worst enemy today"
Coco Chanel
Vierailija kirjoitti:
"Always dress like you're going t meet your worst enemy today"
Coco Chanel
Mä noudatan tätä aina, en kyllä tiedä mistä olen moisen keksinyt. Mutta ap älä välitä 🙈
Sehän on vain eksä. Itse kävin eilen Helsingin keskustassa burritolla ravintolassa, ja kun tulin ulos keskelle sambakarnevaaleja mulla oli naama jäänyt täyteen kastiketta. Eikä kyllä yhtään hävettänyt, vaikka seikkailin naama sotkussa siellä hienosti pukeutuneiden ihmisten seassa.
Vetoa kamalaan flunssatautiin ja sovi kahvitreffit, joille ilmestyt hehkeämpänä ja sexympänä kuin Kleopatra tai Marilyn koskaan.