Te joilla rasvainen/kiiltelevä iho, mitä kasvohoitotuotteita käytätte?
Mulla on jo vuosia ollut rasvainen iho, mutta nyt se tuntuu koko ajan vaan pahenevan. Ei ole finnejä tai mustapäitä, mutta iho kiiltää ja tuntuu rasvaselta ja aiemmat ihonhoitotuotteet ei enää auta.
Kaikista vinkeistä/neuvoista kiitollinen, jos jollain olisi.
Kommentit (4)
Mulla ei ole koskaan kamalasti auttanut mitkään kasvojenpesujutut tai kasvovedet vaikka olen kokeillut paljon erilaisia, tällä hetkellä käytän jotain Lumenen rasvoittuvalle sekaiholle tarkoitettuja aineita ja eivät ainahaan huonoja ole.
Jos olen ilman meikkiä niin nenä on rasvainen jatkuvasti, yritän vaan hillitä sitä puuteripaperilla. Meikattuna ei ole niin suurta ongelmaa kun olen löytänyt omalle iholle sopivan pohjustusvoiteen, meikkivoiteen ja puuterin + tietysti ne puuteripaperit ettei tarvi montaa kertaa päivässä tunkea puuteria.
Värittömiä primereitä löytyy eri merkkisiä. Esim Garnier, Body shop. Dermosililla on myynnissä mattavoide kasvoille ja olen jäänyt siihen koukkuun. Jossain vaiheessa siitä oltiin jo luopumassa. Max Factorilla on meikkivoiteita, jotka pysyvät vedessäkin, mutta lähtevät saippualla. Lisäksi ovat riittävän vaaleita.
Mikään ei auta. Kaikki kokeiltu. Kesät kamalaa aikaa kun vielä pahempi. Myls ruokavaliot, sinkit ja veden litkimiset. Ihotautilääkäri sanoi, et vain Roacuttan auttaa
jJos sekään.
Minä myös kaipaisin tosi rasvaiselle iholle apuja. Ei finnejä, mutta etenkin nenä oikein tirisee rasvaa ja aamuisin näyttää siltä kuin olisi hieronut öljyä kasvoihin.